banner

יצירת קשר
בניית ציפורניים

אם הטבע לא ברך אותך בציפורניים יפות, חזקות ומטופחות ואולי הוא כן אבל הן כבר לא מה שהיו פעם.... בניית ציפורניים היא הדרך האולטימטיבית למראה

מתי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בניית ציפורניים

 אם הטבע לא ברך אותך בציפורניים יפות, חזקות ומטופחות ואולי הוא כן אבל הן כבר לא מה שהיו פעם.... בניית ציפורניים היא הדרך האולטימטיבית למראה ידיים יפה אסטטיות.

התופעה של בניית ציפורניים הופכת יותר ויותר נפוצה וזאת, כפועל יוצא ממגמת המודעות העצמית והרצון של נשים להראות במיטבן גם אם זה אומר להשקיע מאמץ וכספים כדי לכפר על מה שהטבע לא העניק. בניית ציפורניים זה כבר מזמן לא סוד. כמעט כל אישה שנייה בעלת ידיים יפות ועדינות (כשציפורניים מעוצבות מצופות לקה אופנתית בולטות מהקצה שלהן), תספר בגאווה שהיא עשתה בניית ציפרניים מלאכותיות ואפילו תשמח להמליץ לך על הבחורה או על המקום בו עוסקים במלאכת בניית ציפורניים.

נשים אשר עברו בנית ציפורניים צריכות לשמור על המבנה החדש (וזה אומר שלא מומלץ להן למשל לשחק כדורסל או לעבוד בגינה). בניית ציפורניים, ככל שהיא יותר איכותית כך היא מחזיקה יותר זמן מעמד אבל עדיין - חייבים לשמור על הידיים ועל הציפורניים שלא תשברנה.
בניית ציפורניים היא לא תהליך חד פעמי. לאחר שעוברים בניית ציפורניים, צריכים להמשיך לבקר במכון או אצל הקוסמטיקאית באופן קבוע לעבור מילוי ותיקונים. בניית ציפורניים אמנן כרוחה בתשלום (יכול לעלות בין 30 ש"ח ל-150 ש"ח ויותר, תלוי אם הולכים לסלון יוקרתי או לקוסמטיראית בשכונת המגורים שלכם). אמנם בניית ציפורניים היא הוצאה כספית, גם כל האלטרנטיבות האחרות (מחזקי ציפורניים למיניהם וויטמינים שנועדו לסייע לכן לגדל ולחזק את הציפורניים) יקרות. כאשר את בוחרת בניית ציפורניים, את אמנם משקיעה אבל את רואה את התוצאות מייד אחרי הטיפול. ובמקרה של בניית ציפורניים - את גם זוכה להראות את התוצאות (ידיים יפות ומטופחות עם ציפורניים מרשימות המסמלות נשיות ויופי) כבר בסוף הבנייה. אז אם יש לך בעיות עם בציפורניים שלך, אם את חולמת על יד מרשימה יותר ויודעת שאת רוצה לשדרג את מראה הציפורניים, אל תבזבזי זמן, בנית ציפורניים היא הפיתרון האולטימטיבי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016