banner

יצירת קשר
מסכה ונוחות

מ

מתי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מסכה

 

מסכה היא מוצר נוחות שגורם לעור הפנים להיות בריא יותר. רוב המסכות נעשות כיום בבית מול המראה כאשר האישה הולכת למכולת או להיפר או לסופר ומול מדף הקוסמטיקה רוכשת את המסכה. המסכה היא מין משחה שמורכבת מסבונים ומלחים מוצקים וחומרי חיטוי חזקים שמנקים ושורפים את הפצעים בפנים. הייחודיות שלמסכה היא בחדירה המוגברת שלה לנקבוביות העור הפנימיות ביותר ובניקיון היסודי שהיא עושה לעור הפנים.

 

מוצרי מסכה נראים כך משום היותם סמיכים וקשים כמו טיח של קירות או גבס מוצק שנמצא במגע עם מים ולחות, הם נמרחים על עור הפנים כשהם מעט לחים ואחרי מספר שניות הם מתייבשים להם ומקבלים מראה מוצק כמו מסכה שמסתירה לחלוטין את הפנים, רק העיניים נראות ומקץ רבע שעה או עשרים דקות ניתן לפי ההוראות על גבי האריזה להוריד קרם המסכה מעל הפנים אז נגמר זמן האפקטיביות שלו וכדי לא להישאר איתו לנצח יש להוריד אותו על ידי שטיפה בכיור או על ידי ספוגיות קטנות המיועדות לשם כך. אחרי הורדת המסכה הפנים נראות יבשות לחלוטין כמו מדבר בלי שארית קטנה של צמח לרפואה העור נהיה חלק אולם אחרי המסכה כמו אחרי הגילוח ממליצות הקוסמטיקאיות על מכשירים שישלימו את פעולות המסכה וקרמים מסוימים למריחה בכדי להרגיע את העור כדי שחלילה המסכה לא תיצור כאן אפקט שלילי.

 

כיום רכשו להם משחות ומוצרי המסכה מקום של כבוד במדפי החניות כיום. מוצרי המסכות קנו להם מקום של כבוד לצד העוגיות המלוחות, משחות הנעליים, וכן מטהר האוויר לצדם המשקה החדש שיצא זה עתה לשוק משקה אנרגטי עם טעם, צבע וריח בלתי מוכרים. כיום החנויות עמוסות בשפע של מוצרים ותכולה אין סופית לצד מוצרי חלב, אבקות כביסה יש גם בשמים במדפים מסוימים עם משחות וקרמים מיוחדים לקיץ ולחורף וכן מסכות חלקם ממוצרי ים המלח חלקם של לוריאל פריס או חברות העוסקות במוצרי קוסמטיקה המובילות בעולם. את חלקם של המסכות אנחנו מוצאים בשפופרות פשוטות ואת חלקם בצנצנות קטנות בגודל קערית שם מונח הקרם עם מכסה עליון לבידוד כדי שהחומר יישמר כיאות וכדבעי.

 

לא נפסח על המאפרות והקוסמטיקאיות ועל מכוני היופי למיניהם שעושים שימוש רב בתכשירים הללו ומייבאים אישית את החומרים מחוץ לארץ. הייבוא האישי של המוצרים והשילוש שלהם שנעשה במכוני הקוסמטיקה מייחדים אותם ממסכה פשוטה שנמכרת בסופר. אבל כיום ניתן להכין מסכות גם הייצור עצמי מחומרים מהטבע, יש הרבה תוכניות טלוויזיה שבהם יש עצות כיצד להכין מסכות ממוצרי האבוקדו וכן מדבש מעורבב עם לימון, כאשר לחומרים הללו יש אפקט דומה לחומרים שאותם אנו רוכשים מהחנות בכסף רב. חומרים ביתיים שנעשים לפי מתכון יכולים להיות אפקטיביים לא פחות אולם בתחום הציפיות ראוי לומר שמריחת מסכה על פנים מצולקות לא תהפוך אותם לחלקות. גם פנים עם פצעי בגרות יגיבו אחרת מאשר פנים רגילות ללא פצעים שעליהם האישה מורחת את המסכה. מוצרי מסכה הם מוצרי איכות שימושיים לכל אישה כמובן בהחלט עם תו תקן מאושר וראוי להקפיד על כך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016