banner

יצירת קשר
מאמר בנושא כתמים

הופעתם של כתמים על העור שלנו יכולה לפגום מאוד במראה העור שלנו ובאופן כללי במראה שלנו, מה גם שהופעה של כתמים יכולה לפעמים לרמז על בעיה רפואית

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית כתמים

הופעתם של כתמים על העור שלנו יכולה לפגום מאוד במראה העור שלנו ובאופן כללי במראה שלנו, מה גם שהופעה של כתמים יכולה לפעמים לרמז על בעיה רפואית כלשהו ואנו צריכים להתייחס לכל הופעה של כתמים ברצינות ולבדוק את אלו עם רופא עור מוסמך.

כתמים על העור שלנו יכולים להופיע מכל מיני סיבות, ישנם כתמים שקשורים לגמרי לגנטיקה, ועוברים בירושה, ישנם כתמים שיופיעו כתוצאה משימוש בתרופות מסוימות, כמו למשל גלולות היריון , ישנם כתמים שיופיעו בעת הריון נאמר או סתם שינויים הורמונליים, וכמובן שכתמים יכולים להופיע גם כתוצאה מזיהום או מחלה שחלק מן הביטויים שלה יהיו בצורת כתמים על העור שלנו.

חשוב לזכור תמיד שכתמים הם לא רק מפגע ויזואלי, אלא שישנם כתמים שיוכלים להיות מאוד מסוכנים ויש לבדוק אותם היטב עם רופא מוסמך, שכן במקרים מסוימים נוכל למנוע מחלות סופניות אם נגיב בזמן להופעתם של כתמים. אין כתם שלא מצריך מאיתנו שלא ליתן עליו את הדעת.

כמובן שמבן אדם לאדם הופעת כתמים תהיה שונה וזאת בגלל ההבדלים וסוגי העור השונים. כולנו מגיבים אחרת לדברים שונים וכך היא גם בנוגע לכתמים.

חשיפה לשמש גם היא יכולה להגביר את הופעתם של כתמים או להחמיר כתמים קיימים. על כן חשוב מאוד שלא לחשוף את העור שלנו לשמש למשך זמן ממשוך ואם אנו עושים כן, עלינו להשתמש בקרם שיזוף טוב.

יש לא מעט משחות ומיני טיפולים שאפשר לבצע בשביל להעלים כתמים שהופיעו על העור שלנו, בבתי המרקחת השונים אנו נמצא לא מעט תכשירים כאלו שאמורים לטפל ולהתמודד עם הופעה של כמתים. החשוב ביותר הוא כמובן תמיד להתאים את אלו לסוג העור שלנו או לסוג ה כתמים שאנו רוצים לטפל בהם,
שכן ישנם משחות מעולות בפני עצמן, אבל עלינו לא ישפיעו כלל כיוון שאינן מתאימות לסוג העור שלנו.

אבל הכי חשוב לזכור שוב, כתמים לעיתים הם תמרור אזהרה למחלה כלשהי ויש קודם כל לבדוק אותם אצל רופא עור ובהתאם להמלצתו לפעול לטיפול בכתמים אלו באמצעות משחות שונות או כל טיפול מוצע אפשרי אחר שיכול לעזור לנו להעלים או להבהיר את אותם כתמים אשר הופיעו על העור שלנו.

אנשים רבים בוחרים להתעלם מאותם כתמים שלפתע מופיעים על העור שלהם וזאת הם עושים בין שבמודע ובין שלא במודע, במעין אמונה טפילה או צורת מחשבה מעוותת שכמו גורסת כי אם נתחיל להתעסק ולבדוק את זה, זה באמת תתגלה המחלה ואנשים נרתעים מכך. אבל האמת היא שמדובר באיוולת במורה ותו לא, ויש לבדוק את אותם כתמי שלפתע מופיעים על העור שלנו במלא הרצינות ומבלי לחשוש מדבר.

יש לא מעט מחלות שאפשר למנוע אותן באמצעות זיהוי מוקדם, אז עדיף להא נהיה פרנואידים וכדאי מאוד שנשים לב היטב אילו כתמים מופיעים על העור שללנו. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016