banner

יצירת קשר
מאמר בנושא טיפול פנים

אחרי יום ארוך בעבודה, יום שבו היו לך מליון דברים על הראש – המון מטלות לבצע, פרויקטים רבים להתחיל, פרויקטים אחרים לסיים, שיחות טלפון חש

גיא
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפול פנים

אחרי יום ארוך בעבודה, יום שבו היו לך מליון דברים על הראש – המון מטלות לבצע, פרויקטים רבים להתחיל, פרויקטים אחרים לסיים, שיחות טלפון חשובות, ושאר מטלות שאתה נהנה יותר או פחות לבצע אותן, מה שבטוח הוא שכולן דורשות השקעה של המרץ שלך. כל הנ"ל כבר מרגיש עמוס, אבל אפילו לא דיברנו על מחויבויות למשפחה, שגוזלות לא מעט מהכוחות שלך. בקיצור, כשאתה מגיע לרגעים הללו בסוף היום, בהם יש לך קצת זמן לעצמך, בלי הכרח לעשות שומדבר ספציפי בשלב זה מפני שניצלת את המאגרים בכמעט בלתי נדלים שלך כוח, וסימנת וי על כל מה שהתבקשת לעשות במהלך היום.

אתה מרגיש סחוט. אתה יודע שמחר יהיה יום לא פחות לחוץ, בגלל שככה זה כל יום בחייך. ניצבות בפנייך שתי אפשרויות, האחת היא לתת למיטה לספוג את כל העייפות שלך, בתקווה שהכמות המועטה של שעות השינה שתזכה להן תספיק כדי לטעון את המצברים שלך. האפשרות השניה, היא לקחת כמה דקות לעצמך לפני השינה, לשכך חלק מהתשישות עם טיפול פנים מרגיע. אם תבחר באופציה השניה, גם לא תרגיש שאתה חי כדי להשיג את השעון, מהבוקר עד הלילה מטפל באנשים אחרים והתחייבויות שאינן לעצמך, וגם תתרענן קצת. טיפול פנים טוב יכול להוות את ההבדל עבורך בין יום מספק ליום שוחק.

טיפול פנים הוא שיכניס ליום גדוש, גם פינה קטנה שלווה, מתנה שלך לעצמך. טיפול פנים אינו דבר יקר, לא לוקח זמן רב מדי, ויחד עם זה נותן לך יתרון ששינה לא תוכל לתת לעצמך – שביעות רצון. לא רק שהגעת ליעדים שלך היום והיית יעיל, גם מצאת זמן לטפל בבנאדם הכי חשוב בחיים שלך – בעצמך. עבור חלקכם, טיפול פנים לא נשמע כמו אופציה סבירה למשהו לעשות בזמן החופשי, זה בגלל שאינכם רגילים עדיין. רובכם וודאי עסוקים בדברים אחרים, עד שאינכם חושבים לקחת רגע לעצמכם, וגם אם אתם מוצאים כזה רגע, רגע שהוא פרטי שלכם ואיתו אתם יכולים לעשות כל העולה על רוחכם, מעולם לא התנסיתם בטיפול פנים, כדי שתחשבו עליו כעל עיסוק ששווה איבוד חלק מזמנכם היקר עליו, ולכן אינכם יודעים מה אתם מפסידים. לאחר פעם אחת בו תתנו לתכשירי הפנים לשאוב מכם את הלחצים של היום שעבר, בעודכם שוכבים לאחור ונחים, שומעים מוסיקה נעימה, תבינו כמה היה חסר לכם טיפול פנים בחיים שלכם עד לרגע זה. תאפשרו לעצמכם ליהנות קצת, לפנק את עצמכם בטיפול פנים. לא רק שתיהנו מהחוויה, אלא גם מהמזכרת שהיא תשאיר בנפשכם, מזכרת בדמות מצב רוח טוב ושלווה.

קרן תור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016