banner

יצירת קשר
מאמר בנושא קמטים

היווצרותם של קמטיםעל עור הפנים היא תופעה ביולוגית ולא ניתן להלחם בה לחלוטין. פשוט לא ניתן. קמטים הם חלק מתהליך ההזדקנות והנטייה לפתח קמטים ב

דני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קמטים

היווצרותם של קמטיםעל עור הפנים היא תופעה ביולוגית ולא ניתן להלחם בה לחלוטין. פשוט לא ניתן. קמטים הם חלק מתהליך ההזדקנות והנטייה לפתח קמטים בגיל צעיר היא בחלקה גנטית ובחלקה קשורה לסגנון חיים לא בריא (חוסר בשעות שינה, לחץ, תזונה לא נכונה, חשיפה מרובה לשמש, צריכת נוקוטין וקופאין ועוד).
הטיפול בבעיה של קמטים הוא שכמו בכל בעיה, אנחנו לא מטפלים עד שאנחנו לא רואים בבירור את הבעיה.כאשר מדובר על קמטים, ברגע שהם צצים, זה כבר שלב מאוחר מאוד לטפל. 
עבור בנות צעירות אשר אין על פניהן הרכוש כל זכר לקמט שלא לדבר על קמטים, מומלץ כבר להתחיל לחשוב על התרחיש ולהתחיל בטיפול מונע ברגע זה (שתייה מרובה, תזונה בריאה, שינה טובה ועוד). עבור נשים אשר על פניהן כבר ניתן לזהות בבירור סימנים של קמטים - ישנן מספר אופציות לטיפול.
ישנם כיום תכשירים יוקרתיים אשר נועדו לנלא קמטים (מדובר על קרם פנים ליום, קרם פנים לילה, קרם עיניים וקרם צוואה). קרמים אשר נועדו למלא קמטים הם תכשירים מאוד יקרים מאחר והם מיוצרים מחומרים ייחודיים ובריכוז גבוה. 
מומלץ להשתמש בקרמים למילוי קמטים רק לאחר התייעצות עם רופא עור או לחילופין קוסמטיקאית בכדי לקבל חוות דעת ואף המלצות על יצרן זה או אחר.
למי מכן אשר מעדיפה טיפול ראדיקאלי יותר למילוי קמטים בתוך פקר זמן קצר יותר ואין לה בעיה לשלם באופן משמעותי יותר מעלות התכשירים - יש תמיד את האופציה של רפואה אסטטית. הזרקת חומרים כגון "בוטוקס", יסייעו לך למלא את הקמטים בפרק זמן קצר. 
מדובר בהליך פארה-רפואי אשר טומן בחובו סכנות (אם כי הן מינוריות). אם בחרת באופציה זו של טיפול בתופעה של קמטים, התחילי עוד היום לברר על רופא פלסטי מומחה או על מכון מקצועי המבצע הזרקות למילוי קמטים. אל תסמכי על אנשים שאינך מכירה ושלא שמעת עליהם רק דברים טובים. זכרי מדובר על עור הפנים שלך - הנכס היקר לך מכל. אל תפקירי אותו בידי מי שאינו נחשב לאמן בתחום.
חשוב לציין כי גם הזרקות למילוי קמטים אינם מהווים פיתרון לצמיתות. לעור שלנו יש נטיה להזדקן ולהתקמט ולכן מי שבוחרת למלא קמטים צריכה לדעת שמדובר בהליך שיש לבצע שוב ושוב לפי הצורך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016