banner

יצירת קשר
מאמר בנושא בשמים

ת

למי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בשמים

 

תרכובות של בשמים משחקות תפקיד חשוב במגוון רחב של תעשיות. מתעשיות המותרות וכך גם בתעשיות מזון וגם בכל מיני תעשיות שמייצרים בשמים שאינם בשמים לגוף האדם. בשמים נחשבים לכלי עבודה בבתי עסק שונים וזאת על מנת למשוך לקוחות לאזורים מסוימים בחנות באמצעות בשמים וניחוחות מסוימים ולעודד אותם לרכישה. בכלל כל התחום של בשמים בנושא זה של עידוד מכירות הוא תחום הולך ומתפתח והכול עמלים ליצור את הבושם החדש הבא שיהיה בכוחו להשפיע על החלטות של קונים.

מלאכת פיצוח בשמים חדשים אשר ימכרו יותר היא עבודה למומחים שעוסקים כל היום בתרכובות של בשמים וניחוחות חדשים. אלו לעיתים מכונים בעלי אף, שכן יש להם חוש ריח מעולה והם יודעים להבחין בפרטי ניחוחות בתוך תרכובת של בשמים.

תרכובת של בשמים חדשים לרוב תתחיל מדרישתו של לקוח לניחוח מסוים בבושם החדש שהוא רוצה לפתח. לקוחות אלו ברוב המקרים יהיו עסקני אופנה למיניהם או כל מיני תעשיות שרוצות לייצר ניחוחות ובשמים לצרכים ושימושים אחרים. אז יתחיל הבשם לערבב תרכובות שונות של בשמים עד שיגיע לנוסחה הנכונה של הבושם החדש. את הנוסחה הזו למעשה מוכר אותו ייצרן בשמים שהוא כימאי לכל דבר ועניין ללקוח הסופי שלו.

בשמים אלו יכולים להיות בשמי נשים למשל, או בשמי גברים, כלומר בשמים המשמשים את גוף האדם בצורה המסורתית ביותר, אבל לא רק. וגם לא בעיקר. בשמים אלו יכולים לשמש יצרן תכשירי חפיפה למשל שרוצה לשפר את המוצר שלו בניחוח טוב, כך גם בנוגע לאיפור, וחומרי כביסה ובשמים לרכב וכן הלאה אין סוף שימושים שונים לבשמים.

אין טכניקה נכונה ודאי שלא טכניקה אחת בודדה להכנת בשמים ולמעשה כל יצרן של בשמים הוא אומן במלאכתו ולכל אחד השיטות השונות שלו שפיתח לאורך הזמן והניסיון שצבר. 
אבל בהחלט יש קווים מנחים שמסבירים כיצד אפשר להתחיל ליצור תרכובת וזאת ביחס לאיזה קונספט של הבושם הרצוי.

יצרני בשמים מוסיפים גם צבעים וחומרים נוגדי התחמצנות לבשמים שלהם וכמובן שהמניע לעשות כן הוא מניע שיווקי, בושם בצבע מיוחד יכול להימכר יותר טוב, ובושם עם חומרים נוגדי חמצון יכול לחיות יותר על המדף בחנות בשמים.

 

המעניין ביותר הוא לראות כיצד בשמים, אותם תכשירי טיפוח שהגיעו לעולם מסופוטמיה העתיקה ומצרים העתיקה, עדיין מתפקדים גם בחברה המודרנית אלא שכאן יש להם תפקיד נרחב הרבה יותר ויש מי שיטען שיש להם ממש תפקיד מדעי בכל מה שקשור למכירות. ולא לא מדובר כאן על ממכר של הבשמים עצמם, אלא בשיטות שונות של משיכת לקוחות לאזורים מסוימים של חנות למשל וזאת על ידי ניחוחות מסוימים, כשאר לאותם ניחוחות היכולות, כך לפחות טוענים, ליצור אצל הלקוח הסופי את האווירה המתאימה יותר לשליפת הארנק ותשלום על מוצר כזה או אחר אשר מוצע בחנות. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016