banner

יצירת קשר
פתוי משכר

אין ספק, בשמים זה עולם מסחרר.המבחר רב ובשוק יש אין ספור ריחות מפתים. ריח רענן, מתוק, חריף, חמוץ ועוד. לכולנו יש העדפות שונות והמגמות בעול

למי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בשמים

 אין ספק, בשמים זה עולם מסחרר.המבחר רב ובשוק יש אין ספור ריחות מפתים. ריח רענן, מתוק, חריף, חמוץ ועוד. 

לכולנו יש העדפות שונות והמגמות בעולם האופנה תמיד מתחדשות. כן,כיום, בושם מהווה פריט אופנתי לכל דבר.

 

אך הבחירה היא קשה, לעיתים מסחררת ומשכרת. לכן, חשוב לערוך התאמה אישית בבחירת בושם. מי מאתנו לא מכיר את הסיטואציה, אנחנו באים לרכוש בושם מתיזים עוד ועוד עד אשר בכלל שכחנו מה הייתה העדפה הראשונית. מסתבר שחוש הריח שלנו מוגבל ל-3 ריחות שונים ברגע שאנו מזליפים כמות גדולה אנחנו יכולים לבלבל את חוש הריח שלנו. לכן, עדיף להזליף רק עד 3 ריחות כדי שנוכל לבחור את הריח המתאים לנו ביותר. 

בעת התזת הבושם על העור רצוי להמתין כמה רגעים ואז להריח. ברגע שמריחים את הבושם מיד לאחר ההתזה איננו יכולים להריח נאמנה את הבושם. מומלץ גם לבחון את הבושם לאורך היום, האם הוא לא מתנדף מהר? ואיך הריח מתפזר בגוף. 

כמובן שחשוב לקרוא את האותיות הקטנות, מהם ריכוזי הבושם שמצוינים על האריזה. ריכוזי הבושם כוללים כמה דרגות: 
פרפיום -  הינו הריכוז גבוה ביותר של החומר, מכיל  100% תמציות בשמים טבעיים עם 95% ריכוז של אלכוהול ובעל ההשפעה ארוכת טווח ביותר, 6-7 שעות לערך.  או דה פרפיום- מכיל 100% תמצית בשמים טבעיים עם 80%  עד 85% ריכוז של אלכוהול והוא מחזיק מעמד על הגוף למשך זמן של 4 שעות. האוד דה טואלט - מכיל תמציות בושם הכוללות 80% אלכוהול והוא עמיד על הגוף למשך זמן של 3 שעות. הריכוז הנמוך ביותר הוא או דה קולון- מכיל תמציות בושם עם 60% אלכוהול, מחזיק מעמד על הגוף למשך זמן  של שעתיים.

בנוסף, חשוב להבין שהנתונים הטבעיים של כל אחד ואחד,  מהווים שיקול נוסף בבחירה של הבושם. למשל, בושם על עור כהה יכול להריח שונה לחלוטין מאשר אותו בושם על עור בהיר. לכן, חשוב להריח את הבושם על הגוף שלנו, כי בושם נספג שונה לפי הנתונים הטבעיים של כל אחד ואחד. אם אין לכם ברירה נסו לפחות להריח את הבושם על מישהו עם גוון עור דומה ומאותו מי, כך תוכלו לערוך התאמה אישית, במידה וברצונכם לקנות מתנה.

טווח המכירים של הבשמים  נע בין 100 שקל עד 700-800 ש"ח. כמובן המחיר משתנה גם בהתאם לכמות ולאיכות המוצר.  מומלץ לא להתייעץ עם המוכרות בחנות, אלא רק עם חבר או חברה אן בן הזוג. בנוסף, רצוי לערוך השוואת מחירים לפני הקנייה כי כל רשת מציעים את אותם בשמים בטווח מכירים שונה. רצוי גם לקנות בשמים בתקופה של סיילים וחגים.  

עכשיו רק נותר לכם לבחור, בושם לאביב, בושם לחורף, בושם קל ומרענן לקיץ, בושם מפתה לערב, בושם נינוח לבוקר ועוד אין ספור ריחות. מי אמר שרק הטבע יכול להתחדש בריחות שונים, גם לנו מותר להריח נפלא כמו האביב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016