banner

יצירת קשר
על סכין המנתחים

רבים פונים לרופא פלסטי שיעניק להם את היופי האידיאלי או יצור עבורם את הסימטריה המבוקשת. הניתוחים הפלסטיים מהווים עולם בפני עצמו. ההיצע גד

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוחים פלסטיים

 רבים פונים לרופא פלסטי שיעניק להם את היופי האידיאלי או יצור עבורם את הסימטריה המבוקשת.  

הניתוחים הפלסטיים מהווים עולם בפני עצמו. ההיצע גדול וכיום ניתן לתקן כל מה שחשקה נפשכם. 
שפתיים, אף, חזה, שאיבת שומן, סנטר, לחיים, עפעפיים, מתיחת עור ועוד.

 

בעת האחרונה, ניתוחים פלסטיים הפכו פופולאריים גם בישראל, כיום, ניתן למצוא יותר ויותר אנשים שעברו ניתוחים פלסטיים כאלה או אחרים. המגמה היא לתקן פגמים, למנוע את אותות הזמן וסתם להיות יפים יותר. 

ניתוחים פלאסטיים מהווים גם טרנד בעולם היופי. יש ניתוחים פלסטיים שהם צו אופנתי לכל דבר. למשל, ניתוח חזה, כאשר יש מגמה בעולם היופי לחזה מלא, הדרישה לניתוחי הגדלה תעלה. במידה והטרנד הלוהט עכשיו הוא אף סולד וקטן הביקוש לניתוח אף יעלה.

 

גם עולם הזוהר מהווה השראה לניתוחים פלאסטיים. לרוב כאשר מגיעים לקליניקה דורשים אף כמו של השחקנית ההיא או חזה דומה. רופאים פלסטיים ינסו ראשית לערוך התאמה לנתונים הפיזיים ורק לאחר מכן יבדקו לראות אם ניתן ליישם את הפנטזיה של המטופל.

 

אך חשוב לזכור שניתוחים פלאסטיים מהווים ניתוח לכל דבר. כלומר, ההליך עצמו אינו פשוט ודורש זמן החלמה. למעשה, ניתוחים פלסטיים הם הליכים טראומתיים לגוף ויש  סיכונים לא מעטים כגון: זיהומים מקומיים וכללים,סיבוכים הקשורים לסוג ההרדמה,פגיעות אסתטיות ונזקים עצביים.

 

כמובן שיש ניתוחים פלאסטיים שנחשבים קלים ויש שנחשבים יותר מורכבים. יש ניתוחים פלסטיים הדורשים הרדמה מקומית או אלחוש וניתוחים פלסטיים שאינם כוללים פגיעה משמעותית ברקמות. יש ניתוחים פלסטיים הדורשים הרדמה מלאה וכוללים התערבות כירורגית וטראומה עצבית ורקמתית.


במידה והחלטתם לעבור את התהליך ולבחון את מבחן התוצאה, רצוי להיערך בהתאם. ראשית כדאי לערוך סקר שוק, לברר לגבי מנתחים פלאסטיים מקצועיים, לגבי עלויות ולגבי הסיכונים שכוללים ניתוח פלאסטי. 
למשל ניתוח להקטנת חזה, אינו מאפשר הנקה לאחר מכן. לכן, אם ברצונך לעבור ניתוח להקטנה את צריכה לקחת בחשבון שלא תוכלי להניק.

 

בנוסף, רצוי לבדוק את המצב הבריאותי.  האם אתם כשירים לניתוחים פלסטיים, או רגישים לחומרים מסוימים? לרוב המנתח הפלסטי יערוך בדיקות לבחינת המצב הרפואי במקרה של ניתוח מורכב. 

לאחר הניתוח הפלאסטי רבים חשים שביעות רצון ממבחן התוצאה. יש גם המתמכרים לכך ופונים שוב ושוב לביצוע ניתוחים פלאסטיים. ממומלץ לא להתפתות ולהגזים. כי ריבוי בניתוחים פלאסטיים יכול ליצור מראה מגוחך ולא טבעי. לכן חשוב לשמור על איזון ושיקול דעת בבחירות.

 

רצוי גם לא להיות מושפעים מטרנדים בעולם היופי. כי אולי היום הטרנד הלוהט הוא חזה שופע אך בעולם היופי הכול יכול להשתנות. יכול להיות שלמחרת הטרנד יהיה חזה קטן , לכן רצוי לא להיסחף אחר גחמות אופנתיות באשר הם. יש לזכור שניתוח הינו תהליך לא פשוט ולרוב הוא בלתי הפיך, לכן חשוב לשקול את כל הגורמים המניעים לבחירה בניתוח פלאסטי כזה או אחר.

 

ניתוחים פלסטיים גם יכולים לשפר את מצב רוחכם במידה ובעיה אסתטית גרמה לכם למטרד או למפח נפש. אך חשוב לזכור שאף ניתוח פלאסטי אינו מהווה תחליף לטיפול נפשי במידה ויש בעיה שכזאת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016