banner

יצירת קשר
ניתוחים פלסטיים

נ

למי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוחים פלסטיים

 

ניתוחים פלסטיים זה לא לך? מפתיע, כי על פי סקר שנערך על ידי מכון תלמור, בקרב ארבע מאות נשים ישראליות נחשף כי מחצית מהנשים שנשאלו בנוגע לניתוחים פלסטיים ענו שהן כן חושבות וכן שוקלות אולי לבצע ניתוח פלסטי.

זה נכון שאם נשאל ברחוב, סביר שרוב הנשים שנשאל תבענה סוג של סלידה מהמחשבה על ניתוח פלסטי. 
ניתוחים פלסטיים נתפסים בעיני הכול כטיפולים בלתי טבעיים ועל כן התגובה הראשונית היא סלידה.

נשים רבות עוסקות זמן רב במחשבה על המראה שלהן. אלו סובלות מעודפי שומן באזור הבטן וחושבות על ניתוחים פלסטיים לשאיבת שומן וזאת על מנת לקצר תהליכים. כך בנוגע גם לאלו שיש להן אף מעט ארוך מידי או בכל אופן בעייתי מבחינה ויזואלית, אלו הנשים חושבות לא מעט על תיקון האף באמצעות ניתוח פלסטי וכמובן שאותם ניתוחים פלסטיים בהם נשים מגדילות או משפצות את החזה רק הופכים לפופולאריים יותר מיום ליום.


מי שיהמר הימור על ניתוחים פלסטיים ויהמר כי אלו רק ילכו ויהפכו לפופולאריים יותר ויותר כנראה שיהמר הימור בטוח. תחום ניתוחים פלסטיים רק הולך ותופס תאוצה והרבה יותר אנשים משאנו משערים עוברים או עברו או יעברו ניתוח פלסטי כלשהו בזמן הקרוב. אפשר לראות את המקום שתופסים ניתוחים פלסטיים באינטרנט וזאת על פי כמות הפרסומות לניתוחים פלסטיים שאנו רואים באתרים השונים.

הסוכנים הטבעיים ביותר של ניתוחים פלסטיים הם כמובן אותם מפורסמים אשר עוברים ניתוחים פלסטיים השכם והערב וזאת הם עושים בריש גלי מבלי להתבייש, מה גם שברוב המקרים אין להם שום ברירה אלא להודות על כך שכן את השינוי אפשר לראות בבירור. באופן טבעי ברור שאותם ניתוחים פלסטיים שבהם נוקטים מפורסמים אט לאט הופכים גם לנחלתו של הכלל שעם ההתפתחות של התקשורת רק מגדל יותר ויותר מודעות כלפי המראה החיצוני שלו וזה הופך בעיניו לערך עליון. ברור שבחברה כזו כדאי מאוד להיות מנתח העוסק ומבצע ניתוחים פלסטיים.

אז כמובן שלתקשורת ולעידוד שהתקשורת מספקת לתחום זה, וזאת כיוון שבסופו של דבר התקשורת היא גם המרוויחה העיקרית מן הפרסומות של התחום, אז ודאי שלתקשורת יש תרומה גדולה לפופולאריות של ניתוחים פלסטיים, אבל גם להתפתחות הטכנולוגית בתחומי הרפואה השונים כמו שיטות ומורכבויות של ניתוחים וידע שהולך ונצבר, כל אלו הופכים את תחום ניתוחים פלסטיים להרבה פחות מפחיד והרבה יותר נגיש.

אז באמ פעם חריגים היו אלו שעברו ניתוחים פלסטיים מכל סוג שהוא, אבל היום אלו חיים בקרבנו ובקרוב גם אצלנו. ניתוחים פלסטיים כבר אינם שיקול מוסרי כלל ועיקר אצל רוב האנשים והמדובר כאן בעיקר בשיקולים כלכליים , כלומר, העלויות של ניתוחים פלסטיים. וגם בתחום זה ישנו מאמץ להגיע אל כל בתי ישראל ומחיריהם של ניתוחים פלסטיים פופולאריים הופכים לזולים יותר ויותר מידי עונה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016