banner

יצירת קשר
כיצד להתכונן לניתוח פלסטי

ניתוח פלסטי דורש הרבה מחשבה לפני שניגשים לביצועו. מדובר בצעד משמעותי בעל השלכות פיסיות ורגשיות. אנחנו עומדים לשנות את המראה שלנו, אנחנו עו

חיים
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוח פלסטי

  ניתוח פלסטי דורש הרבה מחשבה לפני שניגשים לביצועו. מדובר בצעד משמעותי בעל השלכות פיסיות ורגשיות. אנחנו עומדים לשנות את המראה שלנו, אנחנו עומדים לשנות את הדרך בה אנו רואים את עצמנו. להלן מספר עיצות שיעזרו לכם להכין את עצמכם מבחינה מנטלית לניתוח:

לפני ניתוח פלסטי חשוב לעשות מחקר על הנושא. אם אתם שוקלים לעשות ניתוח פלסטי חשוב שההחלטה אם לבצע ניתוח פלסטי תהיה החלטה מודעת ומושכלת. התחילו את המחקר בנושא באינטרנט וחפשו את כל המידע שניתן על הניתוח שאתם רוצים לעבור. באינטרנט ניתן למצוא אתרים רבים ובהם מחקרים, מידע וחדשות בתחום של ניתוחים פלסטיים. באתרים אלה תוכלו למצוא מידע לגבי יתרונות וסכנות, עלויות ועוד. לכל ניתוח פלסטי יש את היתרונות ואת הסכנות שלו. חשוב להיות מודעים להם ולקבל את מירב המידע בנושא עוד לפני שפוגשים את הרופא.

חוסר שביעות רצון מחלק מסוים בגוף, שמוביל לניתוח פלסטי, הוא דבר שכיח ורגיל. ניתוח פלסטי יכול לשפר את הביטחון העצמי ואת הדימוי העצמי שלך. אך חשוב שהציפיות שלכם מהניתוח יהיו ריאליסטיות ושתבינו את היתרונות והמגבלות שיש לניתוח פלסטי. הבריאות פיסית ונפשית שלכם היא אחד הקריטריונים להצלחה של ניתוח פלסטי. מי שלא מרוצה לחלוטין מעצמו וחושב שניתוח ישנה לו את החיים מהקצה לקצה יכול להתאכזב מאד מהתוצאה של ניתוח פלסטי.

לפני ניתוח פלסטי חובה להתייעץ עם מומחה בתחום ניתוחים פלסטיים. בפגישה עם מנתח פלסטי חשוב להסביר למנתח מאיזה חלק בגוף אתם לא מרוצים וממה ומה בדיוק אתם רוצים שישתנה. כמו כן חשוב להגיד מה אתם מצפים שתהיה התוצאה של ניתוח פלסטי באיבר זה. חשוב לבצע תאום עמדות שכזה ביניכם לבין מנתח פלסטי כדי שבתום הניתוח תהיו מרוצים מהתוצאה.

במהלך הפגישה עם המנתח הפלסטי חשוב שהוא יסביר לכם את כל הפרטים לגבי אותו ניתוח פלסטי שאתם עומדים לעבור. ניתוח פלסטי הוא ניתוח שונה עבור איברים שונים בגוף ויכול להיות ניתוח פלסטי שונה עבור אותו איבר. מנתח פלסטי יסביר לכם בדיוק את התהליך אותו אתם עומדים לעבור. כמו כן, הוא יסביר לכם גם את הסכנות והסיבוכים שיכולים להיות בעקבות ניתוח פלסטי.

ניתוח פלסטי כולל גם תקופת החלמה. בעקבות ניתוח פלסטי יכולה להיות תחושת חוסר נוחות, האזור יכול להתנפח, יכולים להיות שטפי דם וכדומה. לפעמים יש צורך בעקבות ניתוח פלסטי להגביל את הפעילות או לשכב במיטה מספר ימים. 


חשוב שתסמכו על המנתח הפלסטי שבחרתם. חשוב גם שלביצוע ניתוח פלסטי תבחרו במרכז רפואי ובצוות רפואי המוכרים ע"י משרד הבריאות. העובדה שאתם סומכים על מי שבחרתם בו לבצע ניתוח פלסטי בגופכם ועל המוסד הרפואי שבחרתם, חשוב לשקט הנפשי שלכם. פגישה עם מנתח פלסטי היא הזדמנות עבורכם לשאול את כל השאלות שלא ברורות לכם. ככל שיש לכם יותר תשובות לגבי התהליך תהיו יותר מוכנים לרגע בו יתבצע אותו ניתוח פלסטי שבחרתם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016