banner

יצירת קשר
ניתוח פלסטי

נ

עדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוח פלסטי

 

ניתוח פלסטי הוא לא ניתוח של מה בכך. לא מדובר בניתוח שמטרתו לרפא אדם אלא בניתוח מותרות שלעיתים המנותח הפלסטי לא מבין את ההשלכות הסביבתיות הספיכולוגיות שלו.

יש להתכונן לניתוח פלסטי גם מבחינה מנטלית נפשית.

לפני ניתוח פלסטי כדאי מאוד לשמוע מחוויותיהן של נשים שכבר עברו ניתוח פלסטי ולשאול שאלות מרובות בנושא התחושה שאחרי. בבוקר שאחרי ניתוח פלסטי פתאום אנו מתעוררים עם חזה שונה, או עם אף אחר לגמרי שמשנה מהותית את כל מראה הפנים. לעיתים לשינוי זה, גם אם מבחינה אסטטית הוא חיובי בעיני המתבונן, אפשר שהתגובה של הנפש תהיה שונה וכמו גוף המסרב לקלוט איבר כך הנפש עלולה לסלוד מהשינוי שנכפה עליה ועל האופן בו אנו תופסים את עצמנו.

 

אם אנחנו מתכוונים לבצע ניתוח פלסטי חשוב מאוד שנצבע החלטה זו לאחר שבחרנו וביררנו את כל האפשרויות ושאלנו ולמדנו את כל ההשלכות שבאות עם ניתוח פלסטי.

 

כדאי מאוד לשוטט ברחבי האינטרנט ולשמוע פידבק של נשים שעברו ניתוח פלסטי, כדאי מאוד להיפגש עם נשים שעברו ניתוח פלסטי ולתשאל אותם בנוגע לתחושה בבוקר שאחרי, התגובות מהסובבים לניתוח פלסטי והתגובות של מי שעברה ניתוח פלסטי לתגובות אלו.

 

ובעיקר, עד כמה שאפשר, והאמינו לי מדובר בתהליך מאוד מעניין, נסו לשאול את המנותחת כיצד הרגישה לפני הניתוח הפלסטי, מה חשבה כשניגשה לברר אודות הניתוח הפלסטי ממה חששה יותר מכל? ואז כמובן, איך היה באותו היום ואיך היה בכמה ימים שלאחר הניתוח הפלסטי. האם התגובה שלה מול המראה היתה כפי שחזתה בטרם בוצע ניתוח פלסטי בגופה? האם הנפש שלה מגיבה לכך כפי שציפתה שתגיב לאחר ניתוח פלסטי מיוחל?

 

לעיתים הנשים שעוברות ניתוח פלסטי הן נשים חסרות ביטחון שאלמנט מסוים בגוף שלהם גרם להן לצער למשך זמן רב. נשים אלו מפנטזות זמן רב שיום אחד יתעוררו ללא האף המכוער או ללא החזה הנפול, או פתאום עם חזה ענק וסקסי. ובמשך הזמן הן תמיד מפחדות לגשת ולעבור ניתוח פלסטי.

 

לבסוף, ועם התקדמות הזמן ושיכלול הניתוחים הפלסטיים והבאתם אל השוק הרחב הן במידת ההצלחה והן מבחינת המחיר, לבסוף אותה אישה מגיע למרפאה ומתחילה לברר בנוגע לניתוח הפלסטי שמתאים לה וסוף כל סוף עושה זאת.

 

חשוב להבין שבמקרה כזה אותה אישה בנתה לאורך שנים ארוכות מערכת שלמה של ציפיות מניתוח פלסטי והשינוי שבא איתו, בנתה סביב ניתוח פלסטי תקוות רבות ולעיתים ראתה ממש את הבוקר שאחרי כבוקר מלא אור לבן ושמחה בכל עבר וסוף כל סוף השינוי המיוחל הושג באמצעות ניתוח פלסטי.

 

לא מעטים הם המקרים בהם נשים כאלו מגיבות רע מבחינה מנטלית לניתוח פלסטי. רע בצורה מפתיעה מאוד. ואל לנו לשכוח שתוצאות ניתוח פלסטי אינן הפיכות. על כן חשוב מאוד להתכונן היטב לניתוח גם מבחינה מנטלית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016