banner

יצירת קשר
מאמר בנושא ניתוח אף

בעבר ניתוח אף היה נעשה בחשאי כדי אף אחד ידע על כך. היום ניתוחי אף הם פופולריים מאד והפכו לדבר שבשגרה. האסוציאציות הראשונות שעולות בראשנו כש

פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוח אף

 בעבר ניתוח אף היה נעשה בחשאי כדי אף אחד ידע על כך. היום ניתוחי אף הם פופולריים מאד והפכו לדבר שבשגרה. האסוציאציות הראשונות שעולות בראשנו כשחושבים על ניתוחים פלסטיים הם ניתוח אף וניתוח הגדלת חזה. לא כולנו נולדנו אם אף מושלם. אברים אחרים בגוף ניתן להסתיר בצורה זו או אחרת אבל את האף אי אפשר להסתיר.

ניתוח אף יכול להיות פתרון לבעיה אסתטית באף ובפנים בכלל. בעלי אף גדול שבולט באופן יוצא דופן ממסגרת הפנים הם האנשים הראשונים שאנחנו חושבים עליהם בהקשר של ניתוח אף. אבל לא כל בעלי האפים הגדולים אינם מרוצים מהם ופונים לבצע ניתוח אף. גם בעלי אף רחב ובעלי אף ארוך בוחרים באפשרות לשפר את מראה האף והפנים באמצעות ניתוח אף. יש כאלה שדווקא מבצעים ניתוח אף כדי להאריך אף קטן או לישר אף עקום. עצם בולטת על גשר האף היא גם סיבה לביצוע ניתוח אף.

ניתוח אף לא מטפל רק בבעיות אסתטיות. פעמים רבות מבצעים ניתוח אף כדי לפתור בעיות פיסיולוגיות. יש בעיות גופניות שהם תולדה של פגם באף וניתן לפתור אותן באמצעות ניתוח אף. לפעמים יש דפורמציה במבנה האף ואז לא ניתן לנשום בצורה טוב ונכונה. דפורמציה כזו יכולה להיות מולדת או תוצאה מתאונה, כמו תאונת עבודה או תאונת דרכים שבמהלכה נפגע וניזוק האף והעצמות סביבו או כתוצאה מכוויות. ניתוח אף יכול להוות פתרון לבעיות אלה. 
בכל מקרה שבו אדם מתקשה לנשום בצורה תקינה כתוצאה מבעיה בעצמות האף או בעיה בסחוסי באף או שילוב של בעיות בעצמות האף ובסחוסי האף, פירוש הדבר שמעברי האף נחסמו. חסימת דרכי האוויר יכולה לגרום לבעיות בריאות רבות.

במקרים בהם אדם מתקשה לנשום בצורה תקינה בגלל פגם באף, בין אם הפגם מולד ובין אם הוא תוצאה של תאונה, ניתוח אף יכול להיות פתרון לבעיה.

יש טכניקות רבות לביצוע ניתוח אף וכל אחד צריך להתייעץ עם רופא מתאים לפני ביצוע הניתוח ולשקול את האפשרויות המתאימות לו ביותר, בהתאם לסוג הבעיה שיש לו. מידע לגבי ניתוח אף ניתן למצוא היום בקלות באינטרנט. יש מגוון רב של אתרי אינטרנט המספקים מידע נרחב ומקיף לגבי ניתוח אף. כדאי ורצוי להתייעץ עם רופא מומחה בנושא לפני ביצוע הניתוח ובפגישה איתו להעלות את כל הנושאים שמטרידים אתכם.

במקרה והסיבה לביצוע הניתוח היא אסתטית בלבד ולא בא כדי לפתור בעיה פיסיולוגית מהותית יש לבדוק היטב למה אתם רוצים לבצע את הניתוח. אנשים רבים בוחרים לבצע ניתוח אף כי הם רוצים אף כמו שיש למישהו אחר. בדרך כלל הם מנסים לחקות אף יפה שראו אצל אדם מפורסם כמו זמר או שחקנית. דוגמא לכך היה מייקל ג''קסון שביצע מספר ניתוחים פלסטיים בין היתר ניתוחי אף כדי לשנות את המראה הכללי שלו. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016