banner

יצירת קשר
אף על פי-הכל על ניתוח אף

כ

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוח אף

 

כן, הגנטיקה היהודית היא לעיתים צרה ולפעמים באמצע הפרצוף ניצב לו חוטם עקום או גדול שאינו מחמיא. אז למה לא לתקן גנטיקה מורשת, או לחילופין ליצור תיקון קל על מנת ליצור סימטריה בפרצוף. הרי האף מהווה פרמטר חשוב בסימטריה של הפנים. לכן, נשים וגברים כאחד בוחרים בניתוח אף כדי לתקן את מה שהטבע נתן.

 

ניתוח אף ניתן לעבור לאחר שהאף מגיע למלוא התפתחותו בערך בגיל 17- 15 . רוב ניתוחי האף הם לצורך עידון אסתטי. אך יש גם מקרים בהם הצורך הוא בריאותי כאשר האף עקום וגורם להפרעות נשימה. כמו כן, ניתוחי אף יכולים להקטין אף גדול, ליישר אף עקום, להקטין נחיריים ועוד.

 

בעבר, ניתוחי האף היו מעט מלאכותיים וניכר שהאף עבר ניתוח פלאסטי. אך כיום המגמה היא להתאים את האף למבנה הפנים, לכן אם חפצה נפשכם באף קטן וסולד צריך לראות אם זה ישתלב היטב עם מבנה הפנים. כיום יש גם הדמיה ממחושבת, כך שניתן לראות איך יראה האף החדש לאחר הניתוח.

 

הייעוץ הוא הכרחי לפני ביצוע הניתוח. הרופא ימליץ לכם על האף האידיאלי ביותר עבורכם. המנתח יבחן את מבנה העצמות, את עובי העור, הסחוס וצורת הפנים. כמו כן, הוא יבדוק את מצבכם הבריאותי ויערוך תשאול לגבי אלרגיות ובעיות נשימה.

 

הניתוח עצמו אינו ניתוח מורכב. הוא כולל הרדמה מקומית  הכוללת טשטוש קל. הניתוח לרוב נמשך בין חצי שעה לשעה . לאחר סיום הניתוח פונה המטופל לחדר התאוששות לכמה שעות ולאחר מכן מופנה לביתו. האף עצמו יהיה חבוש בסד וצפוי דימום שימעט במשך הזמן.

 

התהליך עצמו הוא פשוט ולא מורכב אך ככל ניתוח פלסטי יש אפשרות לסיבוכים הכוללים דימום מאסיבי ובעיות נשימה. כמו כן, יכול להיות שהניתוח אינו יהיה מושלם בשל עיוות מזערי במקרה כזה פונים לניתוח נוסף, ניתוח תיקון כדי לתקן את העיוות ולהגיע לתוצאה האידיאלית ביותר.

זמן ההחלמה הוא קצר יחסית , ההחלמה בבית כשבוע עד הורדת הסד וחזרה לשגרה מלאה כ- 10 ימים לאחר הניתוח. חשוב מאוד בחודש הראשון להימנע מחשיפה  לשמש  ולהימנע ממאמץ פיזי ניכר.

גם אם קצב הריפוי הוא איטי אין סיבה לדאגה. לרוב הריפוי המלא יגיע בסופו של דבר? קצב הריפוי משתנה לפי המצב הבריאותי של המטופל, אך ההערכה היא לרוב כ- 10 ימים לריפוי מוחלט.

 

כמו כן, חשוב לציין שהנשימה וחוש הטעם אינם נפגעים בעקבות הניתוח. כך שלאחר הניתוח תזכו באף חדש ובאף  בעל תפקוד רגיל. פרמטר חשוב נוסף, הוא ההתרגלות לאף החדש. אתם מביטים במראה ונראים קצת שונה, לעיתים שינוי כזה יכול לגרום לנו קצת לתחושה מוזרה ואף למורת רוח. יש אשר רצים לרופא ומבקשים תיקון ומביעים חוסר שביעות רצון. אם אתם לא רוצים להיות המייקל ג''קסון הבא, חשוב שתנסו להתרגל לאף למשך זמן ורק אז לבחון את התוצאות. למרות שרוב האנשים מביעים שביעות רצון מהניתוח ורק 5 אחוז מכלל האוכלוסייה חוזרים לניתוח נוסף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016