banner

יצירת קשר
מאמר בנושא ניתוח אף

ניתוח אף הוא ניתוח כירורגי מומלץ במיוחד לסובלים ממחלות שקורות בדרכי הנשימה כמו ברונכיטיס, או בעיות של נחירות בגלל תעלות אף סתומות. תעלות אף

פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוח אף

 ניתוח אף הוא ניתוח כירורגי מומלץ במיוחד לסובלים ממחלות שקורות בדרכי הנשימה כמו ברונכיטיס, או בעיות של נחירות בגלל תעלות אף סתומות. תעלות אף סתומות הם סיבה טובה לעריכת ניתוח אף. ניתוח אף הפך היות לבד מההיבט הרפואי למשהו אסטטי שנועד ליצור אף יפה יותר אצל הגבר או האישה במקרה של אף עקום או אף עם גבנונית. אידיאל היופי בחברה המערבית נכנס חזק בשנים האחרונות לתודעת כלל הציבור שמחפש כל דרך לשפר את המראה החיצוני שלו. בעידן הטלוויזיה והעיתונות מסתבר כי היופי תופס לו מקום נכבד בתודעה הציבורית. קיימים ערוצי אופנה כיום לגברים ולנשים כאשר הדוגמניות או הדוגמנים נראים מושלמים ללא פגמים, אין להם כרס לבטח לא בעיות של השמנה או של איבר פגום בגוף כמו צליעה או אף עקמומי, כל פגם היום ברפואה האסטטית הוא עניינו של מנתח הפלסטי שמחולל בו שינויים קיצוניים.

 

לניתוחי אף יש חסרונות כמו כן תופעות לוואי שונות כמו ניתוחים חוזרים ונשנים על הסחוס ואנחנו רואים את התופעה הזאת אצל סלבריטאים ואומנים כמו מייקל ג''''קסון שם ריבוי ניתוחי האף והניתוחים הפלסטיים יוצאים פגם רציני באיבר המנותח עד כדי חוסר אפשרות לתקן אותו בעתיד. הרופאים הפלסטיים ממליצים כיום על ניתוח אף אחד מדויק בקליניקה מוסמכת מידי רופא מומחה כאשר הדיוק בניתוח לא מצריך לחזור שוב ושוב לניתוחי תיקונים כפי שהם נקראים. חשוב ללכת לרופאים ולקליניקות מוסמכות עם ניסיון והצלחות מוכחות בשטח המעשי. חשוב לראות דוגמאות או אף לעשות הדמיה ממוחשבת לפני הניתוח כדי לבוא מוכן לניתוח ולקבל את התוצאה הרצויה לניתוח.

 

אצל נשים משמש ניתוח האף לטיפוח הביטחון העצמי ולאלמנט של יופי ואסטטיקה. הרבה נשים מגיעות למרפאות של ניתוחי האף עם תמונות של דוגמניות גזורות מעיתון ומבקשות את אותו אף לעצמם. חשוב לציין כי אין ניתוח מושלם ולא כל אישה אחרי הניתוח יכולה להיראות כמו הדוגמנית מהפוסטר עם הפנים הצרות והלחיים הגבוהות. לכל אישה יש את מבנה הפנים שלה את המצח הנמוך או הגבוה את עצמות הלחיים הגבוהים או שלא ולכן הניתוח אמור להתאים לאותה אישה, כלומר יש חובה ליצור התאמה בין תווי הפנים של המנותחת למימדי האף שיישארו לאחר הניתוח. חשוב ליצור פרופורציה בניתוח אחרת תתקבל תוצאה שונה, למשל אישה עם פנים רחבות ואף קטן מידי תיראה לא אסטטית וחשוב לבצע כאן את ההתאמה ולהסביר למטופלת את העניין שיש הבדל בין המצוי לרצוי.

 

בניתוח אף חשוב להדגיש כי התוצאה איננה מתקבלת מיד לאחר הניתוח. שלושה חודשים לאחר הניתוח האף עובר הליך של התאמה לפנים, כלומר הליך של הסתגלות כאשר הוא מקבל פרופורציה שונה. שבוע לאחר הניתוח יש לגשת למרפאה ולהוריד את התפרים מהאף האף שמתקבל במרפאה באותו רגע נראה צר וקטן אולם לאחר מספר חודשים הוא מקבל פרופורציה שמגיעה אליו בגלל תהליכים טבעיים ועובר התאמה לפנים. חשוב לא לשפוט את המרפאה אחרי היום הראשון ולחכות בסבלנות תקופה מסוימת עד להחלמה המלאה ולפרופורציה המלאה כאשר הגוף יסתגל אט אט לשינויים שעברו עליו בפתאומיות. ניתוח האף הוא ניתוח לכל דבר ויש להתייחס אליו בהתאם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016