banner

יצירת קשר
מאמר בנושא הגדלת חזה

אם תמיד חלמת על הגדלת חזה, אם בתור נערה נהגדת לרפד את החזיה באמצעות גרביים ואם את מחפשת (בנרות) חזיות שמגדילות את החזה - המאמר הזה מיועד ע

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הגדלת חזה

  אם תמיד חלמת על הגדלת חזה, אם בתור נערה נהגדת לרפד את החזיה באמצעות גרביים ואם את מחפשת (בנרות) חזיות שמגדילות את החזה - המאמר הזה מיועד עבורך.
את כבר לא צריכה למצוא פתרונות יצירתיים בשביל להגדיל את החזה ב"כאילו" את יכולה לעבור הגדלת חזה אמיתית! 
הגדלת חזה הוא אחד התחומים היותר מבוקשים בענף הרפואה הקוסמטית (הכולל ניתוחים קוסמטיים להקטנת אוזניים, ניתוחי אף, הזרקת בוטוקס, הגדלת שפתיים וכו''). הגדלת חזה תמיד היה ועד כמה שזה נראה כיום - תמיד יהיה לב ליבה של הרפואה האסתטית בארץ כמו גם בעולם כולו. אין כיום מרפאה לרפואה אסתטית המכבדת את עצמה או רופא פלסטי מוצלח - אשר אינם עוסקים גם בתחום של הגדלת חזה, יש אף רופאים המתמחים בתחום של הגדלת חזה וכמעט לא עוסקים בניתוחים אחרים.
הגדלת חזה הופך מבוקש יותר ויותר, יש הטוענים, בזכות המדיה אשר מטפטפת לנו, בכל ערוץ אפשרי, כי יופי נשי אולטימטיבי מתחיל בחזה גדול ומרשים. מפריס הילטון ועד אנג''לינה ג''ולי, כולל גלית גוטמן, כולן עוברות הגדלת חזה והשאלה היא כבר לא "מי עברה הגדלת חזה" אלא "מי מודה כי עברה הגדלת חזה".
וכמו בכל תחום אחר, הגדלת חזה התחיל בקרב העשירים והמפורסמים וירד אל השכבות האחרות (אלינו!). היום כבר לא צריך להיות מיליונרית בשביל לעבור הגדלת חזה, כל בחורה שמינית (בערך) סביבך עברה, עוברת או תעבור בעתיד הגדלת חזה. 
יש הרבה איברים בגוף שלנו שהיינו רוצות לשנות, החל מהגובה ועד לצבע העור, כולל כפות רגליים, אגן ועוד. יש הרבה דברים שאנחנו פשוט צריכות ללמוד לחיות איתם, למה? כי אין ברירה. אבל חזה קטן הוא כבר מזמן לא משהו שצריך ללמוד לחיות איתו. זה פשוט מאוד, מבררים בקרב חברות וקרובות משפחה על מנתחים פלסטיים מומלצים, קובעים תור לייעוץ (חינם וללא התחייבות) והולכים על הגדלת חזה בגדול!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016