banner

יצירת קשר
מאמר בנושא בוטוקס

התשובה לשאלה מתי כדאי להתחיל להזריק בוטוקס היא פשוטה ביותר - כמה שיותר מהר. נכון שהזרקת התרופה המכונה בוטוקס נועדה להעלים קמטים אבל מאחר ו

רמי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בוטוקס

  התשובה לשאלה מתי כדאי להתחיל להזריק בוטוקס היא פשוטה ביותר - כמה שיותר מהר. נכון שהזרקת התרופה המכונה בוטוקס נועדה להעלים קמטים אבל מאחר ומאוד קשה להעלים קמטים, בעיקר קמטים ישנים, החוכמה היא להזריק בוטוקס ישר עם היווצרם. ככל שתקדימי לטפל בבעיית הקמטים, כך יהיה לך קל יותר לטווח ארוך.
במקרה שאת כבר סובלת מקמטים על עור הפנים, זה עדיין לא מאוחר מידי 0זה אף פעם לא מאוחר מידי), ניתן להזריק בוטוקב ואף ניתן לשלב בוטוקס עם חומרים למילוי קמטים.
כמובן שאין שום צורך להתחיל להזריק בוטוקס בשנות העשרים ובוודאי לא בשנות העשרה. כל רופא מקצועי יגיד לכם שאין מה להתחיל בגיל כל כך צעיר אבל לקראת שנות ה-40, לפני שהפנים מתחילות להתקמט, חשוב להיות מוכנה למלחמה בקמטים - והמלחמה הכי יסודית בקמטים היא בוטוקס.
חשוב אבל לזכור כי גם אם בכוונתך להזריק בוטוקס או שאת כבר מזריקה, זה לא אומר שאינך צריכה לטפח את עור הפנים בדרכים המקובלות בעיקר מגיל 40 ומעלה. בוטוקס הוא תרופה נקודתית לקמטים. הזרקת בוטוקס מתבצעת ישירות לאיזור הקמט והחומר נועד למלא את הקמט ולהעניק לעור שוב מראה צעיר, חיי ורענן. בכדי להשלים את המראה, עלייך להתמיד ולטפח את העור על בסיס יומי, התמדה הכוללת ניקוי יסודי מידי יום, מריחת קרמים ומסנני הגנה, ניקוי פילינג יסודי אחת לשבוע ומסיכות הזנה לפחות אחת לשבועיים. כמו כן, הזרקת בוטוקס לא תוכל לפתור לך את הפגמים בעור הנוצרים ממחסור בויטמינים, מחסור בשינה ונזקי הניקוטין / קופאין. אם ברצונך לשמור על חיוניות העור, השלימי את המלאכה בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן, הכולל שינה טובה, שתייה מרובה, אכילת מזונות בריאותיים והימנעות מנזקי השמש, ניקוטין וקופאין. 
כך, תאפשרי לעור שלך מראה בריא ורענן ולגבי הקמטים נקודתית - הזרקת בוטוקס תטפל בהם מיידית ויסודית.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016