banner

יצירת קשר
בעזרת בוטוקס

נשים וגברים כאחד מיישמים את נפלאות הבוטוקס על פניהם. בשנים האחרונות התחום צבר פופלאריות רבה וזה בזכות ההליך הפשוט שמבטיח תוצאות מיידיות ול

פני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בוטוקס

 נשים וגברים כאחד מיישמים את נפלאות הבוטוקס על פניהם. בשנים האחרונות התחום צבר פופלאריות רבה וזה בזכות ההליך הפשוט שמבטיח תוצאות מיידיות  ולרוב אינו כולל כאבים. 


הבוטוקס גם חולל מהפכה אצל נשות החברה הגבוהה, שחקניות ושאר סלבס למיניהם. האפשרות להעלים קמטים כלאחר יד משרתת היטב את תעשיית החלומות של מעיין הנעורים הנצחי. לאחרונה אף התפתח טרנד חדש של מסיבות בוטוקס, בהן מזמינים רופא שיערוך הזרקות למוזמנים של המסיבה. 

אין ספק, הפיתוי הוא גדול. תהליך פשוט שאינו כולל כאבים ומעניק תוצאות מיידיות. לכן הוא צבר פופולאריות רבה והפך להיות טיפול מועד בטיפול בקמטים. אם בעבר הטיפולים כלל התערבות כירורגית שהרי כיום אפשר לעשות זאת ללא סכין המנתחים.


מה זה למעשה בוטוקס? 
בוטוקס למעשה הוא חומר המונע את פעילות היתר של שרירי הפנים, הקשורים לקווי ההבעה וכך הם אינם מתכווצים ומתקמטים. הטיפול אינו כולל כאבים, אלא כאב קל כדומה "לעקיצת יתוש". הבוטוקס הוא למעשה טיפול נקודתי. החומר מוזרק ישירות לתוך חלקת העור. הבוטוקס יעיל עבור קמטים "פעילים" , כלומר קמטים שטרם נחרצו עמוק בעור. 

תופעות לוואי 
אך ככל הליך רפואי יש תופעות לוואי וסיכונים. תופעות הלוואי כוללות תחושת צריבה המורגשת לאחר הטיפול. כמו כן, ישנם מקרים בהם חומר הבוטוקס גורם לשרירים הסמוכים לאזור הטיפול להיחלש באופן זמני, אולם תחושה זו עוברת לאחר זמן קצר.תופעת לוואי נדירה היא א-סימטריות בהבעת הפנים ותחושת רפיון של העפעף.אך חשוב לציין כי תופעות הלוואי הן זמניות ונמשכות כמספר שבועות בלבד.


למי מתאים בוטוקס? 
בוטוקס מתאים לנשים וגברים שעברו את גיל הארבעים רוצים לטפל באופן נקודתי בקמטי הבעה בפנים. הבוטוקס נותן גם מענה לבעיות אחרות בסימטריה של הפנים. למעשה בוטוקס יעיל גם כטיפול בא-סימטריה כגון : תיקון גבות לא סימטריות, חיוך שחושף חניכיים  וטיפול בהבעה של זוויות פה המשוכות מטה.



למי הוא לא מומלץ? 
במקרה של נפילת פנים חמורה הבוטוקס לבדו אינו יעיל. במקרים כאלה הטיפול כולל מתיחת עור ובוטוקס. חשוב לציין שהבוטוקס אינו מאריך ימים. כלומר, הוא אפקטיבי רק למשך זמן של 3-6 חודשים. 
כמו כן, הטיפול אינו יעיל כנגד כל סוגי הקמטים. אך לאחרונה חלו תמורות נוספות בתחום שמאפשרות מתן מענה גם לקמטים עמוקים. חומרים כדוגמת הרסטילן והפרולן. חומרים המורכבים מג''ל טבעי אשר מאפשרים תוצאות בטוחות יותר ויעילות יותר..

 

המלצות?

חשוב מאוד לפנות למטפל מקצועי בעל ניסיון. כי טיפול לא נכון יכול לגרום לנזק בהבעות של שרירי הפנים. לכן חשוב לא לבחור כלאחר יד, השוק גדול וההיצע נרחב אך מומלץ להפקיד את העור בידיים מקצועיות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016