banner

יצירת קשר
בוטוקס

בוטוקס ומסיבות בוטוקס חדר אל עולם הרפואי כבר בסוף שנות השמונים , ואילו בשנת 2002 בוטוקס הורשה לשימוש לצרכים קוסמטיים וכך הפך למאוד פופולאר

לחי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בוטוקס

 בוטוקס ומסיבות

בוטוקס חדר אל עולם הרפואי כבר בסוף שנות השמונים , ואילו בשנת 2002 בוטוקס הורשה לשימוש לצרכים קוסמטיים וכך הפך למאוד פופולארי. 
טיפול בוטוקס אינו נחשב ממש לניתוח פלסטי שכן הוא מאוד פשוט ולא דורש אפילו הרדמה, בוטוקס מוזרק לאזורים  הנדרשים וזהו. הרי לנו טיפול בוטוקס שיחזיק כנראה לחצי שנה לכל היותר. ואז אפשר שוב לבצע הזרקה של בוטוקס באותם אזורים נדרשים. התופעה של נשים שעושות שימוש בבוטוקס להעלמת קמטים הלכה וגב\רה בעולם המערבי והיו אפילו מסיבות בוטוקס שהתרחשו עד אשר הממשל האמריקאי אסר אותן.

אז באמת בוטוקס עשה הרבה רעש בעולם קוסמטיקה רפואית והוא אפשר לנשים רבות להעלים קמטים מהפנים שלהן וכמו להצעיר את עצמן בכמה שנים.

באמריקה למשל, פאר החברה המערבית הידועה לשמצה הבוטוקס ממש חולל מהומות כשהופיע בעולם האסתטיקה רפואית, נשים רבות ביקשו לבצע את הזרקת בוטוקס ולהצעיר עצמן בכמה שנים,

מסיבות בוטוקס הפכו לדבר שבשגרה והלכה למעשה מסיבות אלו היו מסיבות בהן היה מגיע מטפל מסוים שהיה מצויד במזרק וחומר הבוטוקס. חוץ ממנו למסיבה, שאורחה על ידי אחת מן הנשים, היו מגיעות חברותיה וזה היה מדבר איתן לא מעט על אסתטיקה רפואית, נגעי הזקנה המשפיעים על המראה שני וכן הלאה, ובמהלך המסיבה מי שרוצה היתה יכולה לקבל זריקת בוטוקס, כמובן בתשלום בסופו של דבר. הדבר נעשה ממש בלי שום אחריות רפואית, כך על המקום אישה אשר רצתה זכתה לקבל זריקת בוטוקס מעל העין או על השפה ובכל מקום שבו היא רצתה להעלים קמטים וכך החגיגה המשיכה לה עד אשר אירע מקרה מצער בו מתה אישה אחת כתוצאה מתגובה של הגוף לבוטוקס, תגובה שבסופו של דבר הביאה למותה.

כמובן שהעניין עורר סערה גדולה סביב מסיבות הבוטוקס ויצר תדמית שלילית מן הסתם גם לבוטוקס עצמו לאו ולא רק למסיבות בוטוקס, שאגב הוצאו אל מחוץ לחוק, והיום ניתן לקבל זריקת בוטוקס באמריקה רק בסביבה רפואית כזו שיודעת לבצע זריקות בוטוקס בצורה אחראית, לאחר בדיקה של מוכנות הפציינטית לחומר שעומדים להזריק לה חומר בוטוקס, זה נשמע אולי מובן מאליו, אבל העובדה היא שנשים רבות בארצות הברית קיבלו את זריקת בוטוקס כך כבדרך אגב בסיבה ביתית כלשהי על ידי מטפל שכלל לא חייב היה להיות רופא ואלו אכן נהגו בחוסר אחריות ונהנו מן ההפקר כל עוד זה היה חוקי.

אגב, המצחיק הוא שאם נחפש באינטרנט אודות מסיבות הבוטוקס שהתרחשו בעבר, אנו נמצא לא מעט אתרים שמדברים על הנושא וכמו מעודדים אותו, ואפילו בקלות נמצא את המדריך שמסביר כיצד אפשר לערוך מסיבות בוטוקס.


מחיר הזרקת בוטוקס בישראל בשלוש אזורים שונים יכול להגיע גם לשלושת אלפים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016