banner

יצירת קשר
מאמר בנושא מילוי קמטים

מילוי קמטים היא שיטה באמצעותה ממלאים את הקמטים באזור הפנים. הפנים הם האזור היחיד בגוף שאי אפשר להסתיר. ונשים נלחמות בקמטים כבר מגיל הנעורים

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מילוי קמטים

 מילוי קמטים היא שיטה באמצעותה ממלאים את הקמטים באזור הפנים. הפנים הם האזור היחיד בגוף שאי אפשר להסתיר. ונשים נלחמות בקמטים כבר מגיל הנעורים באמצעות מגוון תכשירים קוסמטיים כמו קרמים למיניהם. אך למרות ההשקעה הרבה של חברות הקוסמטיקה במחקר ופיתוח קרמים למניעת קמטים לא ניתן למנוע את הופעתם. אזור הפנים נחשף לפגעי השמש וקרניה המזיקות יותר מאזורים אחרים בגוף ולכן נפגעת שכבת העור באזור הפנים יותר מאזורי גוף אחרים. תנועת השרירים שמאפשרים את הבעות הפנים שלנו גם היא גורמת ליצירת קמטים. גורמים נוספים ליצירת קמטים הם עישון, מתח וגם תורשה. קמטים כמובן נוצרים גם אצל גברים ולא רק אצל נשים וגם גברים פונים לטיפול בבעיה באמצעות מילוי קמטים.

יש מספר שיטות למילוי קמטים כמו למשל מילוי קמטים בסיליקון שהוא חומר שמרגע שהוזרק לגוף נשאר לתמיד. מאחר וקמטים לא מפסיקים להיווצר י שצורך בביצוע מילוי קמטים נוסף לאחר תקופה מסויימת למרות שהסיליקון עצמו לא נספג בגוף. שיטה נוספת היא מילוי קמטים בחומרים טבעיים, כמו למשל קולגן וחומרים אחרים הקיימים בגוף באופן טבעי. חומרים אלה נספגים בגוף ויש צורך לבצע מילוי קמטים מחדש לאחר תקופה של כשנה. חומר טבעי נוסף שצובר פופולריות בשנים האחרונות הוא שימוש בשומן טבעי לשם מילוי קמטים.

חלק מתהליכי מילוי קמטים נעשים בהרדמה מקומית או אלחוש מקומי וחלק נעשים ללא הרדמה הכל לפי התהליך של מילוי קמטים שנבחר לעשות. גם לאחר מילוי קמטים יש תקופת החלמה כי לאחר התהליך יכולים להופיע שטפי דם, בצקות וכדומה ולא ניתן להתרשם מהתוצאה באופן מיידי אלא רק לאחר מספר ימים. לעיתים יהיו גם סיבוכים בעקבות מילוי קמטים.

גם הזרקת בוטוקס משמשת בטיפול בקמטים. הבוטוקס לא משמש למילוי קמטים אלא הוא בעצם משתק את השרירים ועל ידי כך מופחתים קמטי ההבעה שנוצרים על ידי התנועה של אותם שרירים. האפקט הנוצר הוא של מילוי קמטים. הזרקת בוטוקס היא לא ניתוח אלא סוג של טיפול קוסמטי והוא צבר פופולריות רבה בשנים האחרונות.

בנוסף לתהליכים קוסמטיים אלה יש תכשיר שעל פי החברה המייצרת אותו הוא מפחית את עומק הקמטים ודחיסותם ובמקביל ממצק את העור. תכשיר זה, דרמפיל, מתמקד בהאצת הייצור הטבעי של שלושה אבני יסוד בגוף והם קולגן, פיברונקטין וחומצה דיאלורנית. כמו הבוטוקס, גם כאן אין תהליך של מילוי קמטים כפי שנעשה כאשר מזריקים חומרי מילוי שונים אלא יצירת אפקט של מילוי קמטים.

בכל מקרה חשוב להתייעץ עם רופא לפני שניגשים לבצע תהליך של מילוי קמטים. יש לבדוק מה התהליך המתאים לך באופן ספיציפי ולא להסתמך על כתבות המתפרסמות באמצעי התקשורת או על חברות שעברו תהליך כזה או אחר. העובדה שניתן לבצע מילוי קמטים לא סותר את החשיבות של שמירה על תזונה נכונה וביצוע תרגילי ספורט כדי לשמור על בריאות טובה באופן כללי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016