banner

יצירת קשר
מאמר בנושא מילוי קמטים

רפואה קוסמטית היא ברכה. כן כן, זו הדרך שלנו להביע מחאה על מה שהטבע העניק אבל אנחנו לע בעד. רפואה אסתטית מאפשרת לבחורה עם אף נשר להפוך לבחו

רמי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מילוי קמטים

  רפואה קוסמטית היא ברכה. כן כן, זו הדרך שלנו להביע מחאה על מה שהטבע העניק אבל אנחנו לע בעד. רפואה אסתטית מאפשרת לבחורה עם אף נשר להפוך לבחורה עם אף סולד, לנער עם אוזניים גדולות (שביגנם קראו לו "דמבו" בבי"ס יסודי) להפוך לנער רגיל עם אוזניים פרופורציונאליות ולעולם לא לשמוע את הכינוי "דמבו".
אבל בעוד שהרפואה הקוסמטית מאפשרת לאנשים רבים לשפר את הופעתם, בזמן שאנשים אחרים בוחרים להתמודד ולהשלים עם המראה שלהם (ויש כמובן כאלה שנולדו פשוט יפים ולא צריכים לתקן דבר!), כאשר מדובר בקמטים, אין אדם אחד שלא מעוניין להילחם.
מילוי קמטים היא שיטת טיפול בקמטים הנוצרים על העור באמצעות הזרקת חומר מקומי. לא מדובר בשינוי ו/או התערבות בטבע האנושי. מדובר על שיפוץ חיצוני, תיקון קטן אשר מעניק לנו בחזרה את העור איתו חיינו עד אז.
להבדיל מתחומים רבים ברפואה האסתטית שהם עניין של טעם, סגנון וטרנדים - אפשר להתווכך על גודל החזה הרצוי על על משקל גוף נורמאלי (יש כאלה שאוהבים יותר מלאות, יש כאלה שחושבים שלהיות שטוח ונערי זה יפה) כאשר מדובר על קמטים - זה קונצנזוס - אף אחד לא חושב שקמטים הם יפים ו/או מחמיאים ו/או באופנה.
מילוי קמטים היא אמצעי להילחם בקמטים לפני שבכלל אנשים יבחינו שיש לכם קמטים כך שאתם יכולים לטפל באמצעות מילוי קמטים מבלי החשיפה. מסיבה זו, מילוי קמטים היא פיתרון מושלם עבר גברים, בעיקר עבור גברים עמידים ומצליחים אשר רוצים לשמר את המראה הצעיר אבל לא מעוניינים להראות שהם משקיעים. בעוד מתיחת פנים מושכת צומת לב מרובה, מילוי קמטים כלל איננה מורגשת ולכן יש לכם הזדמנות לעבור מילוי קמטים באופן חשאי.
אבל כפי שאתם יודעים, מילוי קמטים היא הצעקה האחרונה מאחר ואנשים אוהבים לדבר על הצלחות. נשים בעיקר אינן עומדות בפיתוי של לספר לכל החברות שלהן על פטנט נפלא שעובד ואינן יכולות שלא להמליץ לחברות על הרופא המומחה ל"מילוי קמטים".
אז בין אם מעוניינת לשתף את כל חברותיך ובין אם את רוצה לשמור את ההצלחה לעצמך - מילוי קמטים היא הדרך האולטימטיבית לטיפול בקמטים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016