banner

יצירת קשר
מאמר בנושא מילוי קמטים

הטיפול בקמטים, כמו טיפול ברוב הבעיות שלנו בחיים, הן הבעיות הרפואיות והן הבעיות הכלליות של החיים - ככל שמטפלים מוקדם יותר, כך מצליחים לפתור

רחל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מילוי קמטים

 הטיפול בקמטים, כמו טיפול ברוב הבעיות שלנו בחיים, הן הבעיות הרפואיות והן הבעיות הכלליות של החיים - ככל שמטפלים מוקדם יותר, כך מצליחים לפתור את הבעיה באופן יסודי ופשוט יותר ולעומת זאת, ככל שדוחים ומדחיקים - כך זה נהיה מורכב ובסופו של דבר, זה הופך יקר, קשה ולעיתים אף לא ניתן לביצוע. בבעיות צריך לטפל עם הופעתן ולא לדחות למחר מה שניתן לעשות כיום.

הטיפול בקמטים מתחים הרבה לפני הופעת הקמטים על העור והכוונה לטיפול מונע הכולל שימוש בתכשירי לחות המתאימים לעור מזדקן, הגנה על עור הפנים מפני קרני השמש, תזונה נכונה, התנזרות מקופאין וניקוטין ועוד. אבל ברגע שהקמטים מתחילים לבצבץ להם - זה הזמן להתחיל לטפל. 
עד לאחרונה, לא היו פיתרונות לקמטים פרט לפיתרון הראדיקלי של מתיחת פנים אבל כיום יש תרופת פלא הנקראת מילוי קמטים. 
מילוי קמטים, כשמה כן היא, היא שיטהת מילוי קמטים באמצעות הזרקת חומרים (בוטוקס וחומרי מילוי יעודיים לעור פנים). 
מילוי פנים מבוצע באמצעות מחט דקה במיוחד כאשר את החומרים מזריקים ישירות לאיזור בו נמצאים הקמטים. מילוי קמטים הוא טיפול נקודתי ולכן רמת הדיוק שואפת ל-100% הצלחה. מילוי קמטים אינו דורש אישפוז ובוודאי לא תקופת החלמה. מדובר בטיפול קצר ביותר, המבוצע ע"י רופא פלסטי המוסמך להזריק חומרי מילוי קמטים.
תופעות הלוואי של מילוי קמטים הן כמעט שלא קיימות ואם כן, הן זניחות לחלוטין. מילוי קמטים, להבדיל מטיפולים וניתוחים קוסמטיים רבים, אינו מגביל אותך בחיי היום יום, את יכולה לחזור לשגרת חיים ואף לפעילות ספורטיבית מאומצת מייד לאחר הטיפול להזרקת מילוי קמטים.
מילוי קמטים הוא לא רק פיתרון של קצר טווח - של מילוי קמטים עד היווצרם מחדש. החומרים המרכיבים את התמיסה המוזרקת לעור גם מנטרלים את הנטייה להיווצרות קמטים באותו איזור כך שאת יודעת שהשקעה בשלב מוקדם היא השקעה לטווח ארוך.
הזרקת חומרים למילוי קמטים יחזיר לך את המראה הזוהר שחשבת שאת עומדת לאבד לצמיתות. בלי כאבים, בלי צלקות, בלי פחדים ובלי טיפולים ארוכים ומסובכים. מילוי קמטים הוא הפיתרון האולטימטיבי החדש לטיפול בקמטים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016