banner

יצירת קשר
מנתח פלסטי

לא מעט מחשבות והרהורים בינינו לבין עצמנו אנו עוברות כשאנו חושבות לבצע ניתוח פלסטי כלשהו אצל מנתח פלסטי. אפשר שזה החזה שלנו שאנו רוצות להגדי

יופי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מנתח פלסטי

 לא מעט מחשבות והרהורים בינינו לבין עצמנו אנו עוברות כשאנו חושבות לבצע ניתוח פלסטי כלשהו אצל מנתח פלסטי. אפשר שזה החזה שלנו שאנו רוצות להגדיל או אפילו להקטין, אפשר שזה ניתוח אף או סתם הרמת פנים, זה לא משנה איזה ניתוח אנו חושבות לעבור אצל מנתח פלסטי. תמיד מדובר בהחלטה מאוד קשה שאנו צריכות לקבל.

ראשית לא כולנו מצליחות בכלל לחשוב איך נתמודד עם השינוי הגדול, שהרי הגדלת חזה אצל מנתח פלסטי אינה כטיפול לדלקת באוזניים ומדובר כאן בשינוי מאוד מהותי. שינוי מאוד כולל שחולש על כל הזהות שלנו זו הפנימית וזו החיצונית.

אז ודאי שכשאנו בוחנות האם לבצע ניתוח פלסטי ולהתקשר עם מנתח פלסטי כלשהו אנו שרויות במסכת גדולה של שיקולי בעד ושיקולי נגד וההחלטה אף פעם לא קלה.

כולנו חושבות על ניתוחים פלסטיים ואמירה זו מגובה במחקרים רבים. בין אם נבחר לעשות הניתוח או לא, אנו תמיד חושבות על ניתוחים פלסטיים ושינוי ושיפור המראה שלנו ואנו תמיד זוכרות בראש איזה שם של מנתח פלסטי מפורסם שאת עבודתו אצל החברה שלנו אנו מאוד יודעות להעריך.

אז באמת, אם החלטנו לעשות ניתוח פלסטי עכשיו האתגר היותר קשה, והמאוד חשוב, חשוב בצורה קריטית הוא עם איזה מנתח פלסטי נבחר לעבוד, ועם איזה מרפאה לעבוד וזוהי החלטה מאוד חשובה שכן ניתוח פלסטי כמו כל ניתוח רפואי אחר דורש הוא הכנה ראויה וגם לאחר הניתוח נדרשת תקופת החלמה מבוקרת. וכמובן שלפני הניתוח אנו חייבות לעבור סדרת בדיקות שמוודאות כי אנו כשירות לעבור ניתוח זה ועל כן הבחירה שלנו צריכה להיות מאוד יסודית ומושכלת, שכן אין דבר בזוי יותר מאשר ניתוח פלסטי שמסתבך. על כן חשוב כל כך לבחור את מנתח פלסטי שאפשר לסמוך עליו.

מעבר לכל אלו האספקטים של בטיחות רפואית, חשוב מאוד לבחור מנתח פלסטי שהינו אומן באומנותו, שכן פיסול החזה שלנו או פיסול האף, מעבר להכשרה הרפואית דורש הוא הרבה טכניקה וידיים טובות. חשוב מאוד שהמנתח פלסטי שאיתו נעבוד יהיה כזה שיש לו תיק עבודות מושלמות ולא פחות מכך. מה גם שחשוב לוודא כי לאותו מנתח יש גם תוצאות טובות וגם מטופלים מרוצים. את זאת נוכל לברר אצל המטופלים שלו ומנתח פלסטי שלא מוכן לחשוף אותנו למטופלי עבר שלו הוא מנתח פלסטי שמסתיר משהו ואנו בהחלט לא נרצה לעבוד איתו. כמובן שתמיד יש חיסיון ולא כל מטופל מעוניין שיפנו אליו מטופלים עתידיים להתייעצות, אבל תמיד יש כאלו שאין להן שום בעיה להפיץ הבשורה ולהמליץ על מנתח פלסטי טוב.

אז באמת ניתוח פלסטי זו החלטה מאוד גדולה, ואם כבר עברת משוכה זו בדרך לחזה המושלם או בדרך לאף המושלם, עכשיו כל שנותר הוא לדאוג לפרטים הטכניים והחשוב ביותר בתוך כל אלו הוא טיבו והמוניטין של אותו מנתח פלסטי שבסופו של דבר יעצב לנו את החזה או את האף. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016