banner

יצירת קשר
לייזר

לייזר משמש כיום מחוץ לשימושיו הרפואיים לשם שימושים רבים ושונים כמו שימושים בתעשיית המתכת לחיתוך מדויק או לעבודה מדויקת על מכשירים טכנולוגיי

יואב
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית לייזר

 לייזר משמש כיום מחוץ לשימושיו הרפואיים לשם שימושים רבים ושונים כמו שימושים בתעשיית המתכת לחיתוך מדויק או לעבודה מדויקת על מכשירים טכנולוגיים עדינים, ייצור של מוצרים שונים עתירי טכנולוגיה, וכן למוצרים צבאיים שם מקורו למעשה. טכנולוגיית לייזר היא טכנולוגיה מודרנית יעילה ביותר בשל רמת הדיוק של קרן הלייזר. קרן לייזר קיבלה הסבה בשנים האחרונות בצורה חזקה לתחום הרפואי כאשר היא נולדה למעשה בתעשיות הצבאיות כאשר המועצמות הגדולות ארצות הברית וברית המועצות בעידן המלחמה הקרה רצו להגיע לחלל ונעשה שימוש אינטנסיבי בטכנולוגיות מלחמתיות מודרניות עתירי דמיון כמו לייזר. תותח הלייזר הענק שיפיל מטוסים שבה את דמיונו של ההמון בסרטים ובספרי מתח. לייזר שימש ומשמש כיום לעבודות עדינות נקודתיות ולא לעבודות גרנדיוזיות מונומנטאליות גדולות. הסתבר כי הלייזר כוחו רב בטכנולוגיות עדינות כמו בענף האופטיקה שם נדרשת עבודה נקודתית או בניתוח עדין, גם בתחום הקוסמטיקה אומץ בחום הלייזר לשם הסרת שיער לצמיתות כאשר כלו כל הקיצין על השיטות השונות להסרת השיער.

הסרת שיער באמצעות לייזר היא טכנולוגיה מיוחדת שבאה לעולם עם התפתחות העידן המודרני והטכנולוגיות עתירות הידע שבאו עימו. לייזר נחשב כיום למשהו חיוני שמלווה את התעשייה הרפואית מידי יום ביומו. כיום אנחנו יכולים לראות בערוץ המדע או בערוץ של הנשיונאל ג''אוגרפיק סרטים על ניתוחי לייזר מורכבים שללא לייזר לא ברור אם בכלל הם היו מצליחים באותה רמת דיוק בחיתוך הנקי של הלייזר ובטיפול שלא מצריך להתערבות כירורגית של יד אדם בכלל.
 
ניתוחי לייזר מסמלים את הקדמה ואת המודרניזציה בימנו. האדם מתפתח יחד עם הטכנולוגיה במסגרת מהפיכת הידע. הסרת שיער בלייזר מסמלת את העידן המודרני של עבודה מדויקת שמהווה אם נעשה שימוש במונחים ציוריים, ניתוח על זקיק השערה. עבודה מדויקת על זקיק השערה מהווה פריצת דרך מדעית ללא ספק.
 
הסרת שיער בלייזר וכן טיפולים של ניתוחי לייזר לעיניים נעשים כיום לנפוצים ביותר ולפופולאריים בכל הגילאים החל מגיל הנעורים והילדות ועד גיל הזיקנה. בכל שנה פוחתות העלויות של הניתוחים הללו עד לגיבוש של עלות ממוצעת כיום שאפשרית לכל כיס. כיום למשל הסרת שיער נעשית בכמה טיפולים מה שמוריד את העלות הכוללת ומאפשר בכל ביקור לשלם מעט, דבר שהופך את התחום נגיש גם לאוכלוסיות עממיות. שימוש בלייזר כבר איננו מרתיע איש אלא להיפך לאור אחוזי ההצלחה הגבוהים שלו בשוק הוא גורם רצוי ומקובל יותר ויותר ברפואה בכלל וברפואה האסטטית בפרט. כיום בני האדם למדו להתגבר על המכונה שפעם עוררה פחדים והייתה גורם ללא מעט סרטים וספרים כמו האגדה על המפלצת הרובוטית של פינקלשטיין יורקת קרני הלייזר. הלייזר נהפך למכשיר אמין ומדויק שמשאיר מאחור את ידו הרועדת של המנתח בגיל העמידה שרכש ניסיון שנמשך עשרות שנים עד לגיבוש שמו כמומחה. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016