banner

יצירת קשר
מאמר בנושא הקטנת חזה

בעולם המערבי חזה גדול הוא סמל סקס. נשים בעלות חזה קטן או אפילו בינוני מקנאות בבעלות החזה הגדול. הן לא מודעות לעובדה שנשים רבות בעלות חזה גד

רחל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הקטנת חזה

 בעולם המערבי חזה גדול הוא סמל סקס. נשים בעלות חזה קטן או אפילו בינוני מקנאות בבעלות החזה הגדול. הן לא מודעות לעובדה שנשים רבות בעלות חזה גדול חולמות על הקטנת חזה. למה בעצם לרצות הקטנת חזה כשיש לך חזה גדול ? אנשים לא מודעים לעובדה שלחזה גדול יש חסרונות רבים והוא גורם לבעיות רבות .

בשאלת הגדלת או הקטנת חזה לא מביאים בחשבון את הבעיות שנגרמות על ידי חזה גדול. בעיות שאינן נוגעות לתחום האסטטיקה. בעיות אלה הן בעיות פיסיולוגיות אמיתיות שיכולות לבוא על פתרונן באמצעות הקטנת חזה. חזה גדול כבד יותר מחזה קטן והמשקל מכביד על הגב והשכמות. כתוצאה מכך נשים רבות בעלות חזה גדול הולכות כפופות והדבר גורם לבעיות בעמוד שדרה ושרירים. הקטנת חזה מסייעת ליישור הגב ופתרון הבעיות שנגרמו בגלל משקל החזה.

נשים רבות בעלות חזה גדול נמנעות מפעילות ספורטיבית. זה מפריע ולא נח. הקטנת חזה פותחת עבור נשים בעלות חזה גדול אפשרויות רבות מבחינת פעילות ספורטיבית. נשים שלא הרגישו בנוח ללכת לחדר כושר או אפילו לעשות ג''וגינג מתחילות להיות פעילות מבחינה ספורטיבית בעקבות הקטנת חזה.

בגלל סיבות אלה ואחרות נשים בעלות חזה גדול במיוחד מחפשות דרכים שיובילו להקטנת חזה. אפשר לעשות ניתוח הקטנת חזה אבל אפשר לעשות הקטנת חזה גם בדרכים טבעיות.

תזונה נכונה יכולה לעזור בהקטנת חזה. צריכה נמוכה של שומנים וקלוריות תוביל לירידה במשקל ולצמצום השומן באזור השד וכתוצאה מכך נקבל הקטנת חזה. דיאטה ותזונה נכונה מסייעים בדרכים נוספות להקטנת חזה. תזונה בריאה, במיוחד תזונה צמחונית, תורמת לכך. מדוע תזונה צמחונית דווקא? משום שבתזונה צמחונית לא צורכים בשר. כיום בייצור הבשר, אפילו בשר שקונים לא מעובד, משתמשים בהורמונים. תוספת של הורמונים לגוף לא תורמת לגוף באופן כללי ובמיוחד לא בתחום הקטנת חזה.

הקטנת חזה באמצעות תרגילי ספורט היא דרך אחרת להקטנת חזה ללא התערבות כירורגית. בתרגילי ספורט הכוונה לחוג התעמלות, חוגי עיצוב , חדר כושר או כל פעילות ספורטיבית אחרת. תרגילי ספורט, במיוחד בשילוב עם תזונה נכונה, דלה בשומנים ועם צריכה נמוכה של בשר, מאפשרים ירידה במשקל. כתוצאה מירידה במשקל מצטמצם גם השומן באזור השד. כך מתאפשרת הקטנת חזה בצורה טבעית. כמובן שכתוצאה משילוב של תרגילי ספורט ותזונה נכונה מתאפשרת לא רק הקטנת חזה אלא צמצום היקפים בכל הגוף וכמובן גם באזור החזה.

תחום נוסף שהופך פופולרי בנושא הקטנת חזה הוא גלולות טבעיות שמסייעות בהקטנת חזה. מדובר בתוספי מזון וסוגים שונים של עשבי מרפא או תבלין. תוספי מזון אלה, שנמכרים בצורת גלולות הינם בטוחים לשימוש שכן הם לא תרופות ואין צורך במרשם רופא כדי לרכוש אותם. ניתן למצוא מידע על גלולות טבעיות אלו ועל הקטנת חזה באמצעותם באתרים שונים באינטרנט. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016