banner

יצירת קשר
הקטנת חזה ונשים

הקטנת חזה הוא תחום פופולארי ביותר כיום בניתוחים פלסטיים. הקטנת חזה נועדה לנשים עם חזרה גדול מידי שמכביד להם על חוליות הגב ולא פרופורציונאלי

טאי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הקטנת חזה

 הקטנת חזה הוא תחום פופולארי ביותר כיום בניתוחים פלסטיים. הקטנת חזה נועדה לנשים עם חזרה גדול מידי שמכביד להם על חוליות הגב ולא פרופורציונאלי לגוף והם מעוניינות להקטין אותו כדי שהוא יהיה בדיוק במידה מתאימה. הקטנת חזה היא תחום של רפואה אסטטית שדורש עבודה כירורגית ביד אומן. הקטנת חזה נועד בעיקר לתת הרגשה טובה למטופלת ולעיתים אף ליצור אצלה חזה מעוצב סימטרי. על פי רוב בגילאים מבוגרים נוטה החזה להתפתח ללא פרופורציה. מנתחי הפלסטיקה ממליצים על ניתוחים של הקטנת חזה כטיפולים המשלבים בריאות עם אסטטיקה. יש כאן שני מיטיבים מסוימים בחבילה אחת. תחום הקטנת חזה כיום הוא פופולארי גם אצל בחורות צעירות הסובלות מכך ורוצות לעצב חזה קטן סימטרי ופרופורציונאלי. חזה קטן בניגוד לתזה הרווחת איננו כתם ובעלות החזה הגדול חולמות על חזה קטן. חזה גדול גורם לבעיות בעמוד השדרה עקב היכולת המועטה של הגוף לשאת את משקלו, חזה גדול ולא פרופורציונאלי דומה לשק על הגוף ויוצר מעמסה בלתי רגילה על גופה הצנום של האישה בניגוד למה שהיה מקובל לחשוב שמדובר בחזה שהיא גאה להציג אותו ונהנית מנוכחותו, הרי שעם הזמן הוא מהווה מעמסה בלתי רגילה על חיי היומיום שלה.

 

חזה גדול נדרש להקטנת חזה מכורח המציאות היומיומית. אישה עם חזה גדול מתקשה לתפקד היומיום הם בפעילות הגופנית, קניות והרמת משאות כבדים וכן מציאת חזייה במידה שלה שהיא לא בכלל המידות הסטנדרטיות שם נדרשים מחירים שונים. הקטנת חזה נועדה ליצור נוחות וכלי יישומי לחיי היומיום פרקטי לאישה. אישה עם חזה גדול שעושה הקטנת חזה מרגישה יותר הקלה בחיי היומיום. הכל נהיה פשוט וקל יותר.

 

הקטנת חזה הוא תחום מתפתח. מקובל לחשוב כיום בעיקר אצל האוכלוסייה מהמין השני כמו גברים כי חזה גדול הינו מושא חלומותיה של האישה. יש מקרים שאכן זה כך אולם יש מקרים שבהם החזה הגדול יושב על האישה כמעמסה כבדה על גופה. ניתוח להקטנת חזה מתחיל בשאיבת הרקמה השומנית בתוך החזה ומסתיים באיחוי התפרים ובהשלמת המרקם המושלם והעדכני של החזה. קיימים כיום בתחום לא רק ניתוחים של הקטנת חזה אלא גם ניתוחים של עיצוב חזה, הרמת חזה וכן הגדלת חזה שהוא תחום בפני עצמו. תחום ניתוחי עיצוב החזה נוגע גם לנושא הקטנת החזה כאשר בניתוח להקטנת חזה מגיע המוטיב של עיצוב החזה לידי מושלמות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016