banner

יצירת קשר
הקטנת חזה

הקטנת חזה ? מושג בלתי קיים בעולמו של הגבר הממוצע, שבוהה ונוהה אחר כל שד אקראי בו עיניו נתקלות. כשנאמר לו לגבר הזה כי יש דבר כזה בעולם, הלי

חדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הקטנת חזה

 הקטנת חזה ? מושג בלתי קיים בעולמו של הגבר הממוצע, שבוהה ונוהה אחר כל שד אקראי בו עיניו נתקלות.

כשנאמר לו לגבר הזה כי יש דבר כזה בעולם, הליך שכזה, ניתוח פלסטי שכל עניינו הוא לבצע הקטנת חזה אצל אישה שסובלת מחזה גדול מידי. זה ירים גבה ולא יבין כיצד זאת אפשר להשחית הטבע האלוהי בכזו קלות ואפילו בעידוד עולם הרפואה והאסתטיקה הרפואית. שהרי אין דבר כזה אישה שצריכה הקטנת חזה, ואין דבר כזה אישה שסובלת מחזה גדול ורוצה לבצע הקטנת חזה וודאי שאין דבר כזה חזה גדול מידי.

אבל המציאות בשטח שונה ונשים רבות בעלות חזה גדול מידי סובלות ממנו לא מעט ורבות מהן בוחרות בימים אלו לבצע ניתוח פלסטי שכל עניינו הקטנת חזה.

ענבל היתה אחת מן התלמידות המעניינות ביותר בקורס מדעי הרוח באוניברסיטה, החזה שלה היה עצום ובכל פעם שהמרצה שיעמם אותנו בכיתה, העיניים שלנו היו מבקשות לנוח שם על החזה של ענבל . יום אחד הגיעה ענבל לכיתה ושומו שמיים, החזה שלה קטן ובכמה מידות. כמו שהתדהמה היתה גדולה והתחושה היתה כי ענבל גנבה אותנו, אבל בשיחה מאוחרת יותר בזמן עם ענבל, כשהנושא עלה, בטרם התאוננתי והתלוננתי על החוצפה להשחית כך שכיית חמדה אלוהית, הסבירה לי ענבל כמה קשה היה עליה להסתובב עם החזה הגדול הזה וכמה מאושרת היתה למן הרגע שבו החליטה בינה לבין עצמה על ניתוח  הקטנת חזה. והתוצאות לאחר מכן, לאחר הקטנת חזה לפי הדיווח שלה היו אפילו טובות מהצפוי, אני כמובן לא יכולתי להזדהות עם התחושות שלה אבל בהחלט הבנתי לליבה.

ענבל סיפרה כי לפני הקטנת חזה היה משקל רב על הגב שלה והיא סבלה מכאבי גב של ממש, ההליכה שלה היתה קשה עליה והיציבה שלה גם, כמו כן פעילות ספורט בימים אלו של ענבל שאחרי הקטנת חזה היא הרבה יותר קלה לה. היא סיפרה על שינוי גדול באיכות החיים שלה כתוצאה מניתוח הקטנת חזה, וככל שהשיחה התארכה לה הבנתי לליבה יותר ויותר. מה גם שאין מה להתלונן, היה לה חזה כל כך גדול שגם עכשיו עדיין יש לה חזה גדול ויפה והפעם הרבה יותר הגיוני, כלומר, פחות מושך תשומת לב גברית והערות פוגעניות ומעליבות.

הרגשתי תמיד, היא אמרה, תמיד ידעתי כשהסתכלו עלי, תמיד שמעתי גם את ההערות מאחורי הגב, ולמרות שסך הכל מדובר בהתלהבות גברית אנושית וחיובית זה לא היה נעים לי, והרגשתי שאני חייבת לבצע הקטנת חזה. הדרך היתה קלה מרגע ההחלטה לפי דבריה של ענבל, מה גם שהרופאים מסביב תמכו בהחלטה שלה לבצע הקטנת חזה.

היום ענבל היא עדיין אשה מאוד מושכת, עם חזה גדול ויפה, פשוט לא ענק, אני כמובן פחות מחבב את זה אבל זה מובן לחלוטין כיצד זאת בחרה ענבל לבצע ניתוח פלסטי שכזה, שכל עניינו הוא הקטנת חזה. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016