banner

יצירת קשר
ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים הוא הניתוח הקל ביותר שאפשר לעשות בשביל להרוויח את המראה שלנו בכמה שנים אחורה. הניתוח הוא פשוט יחסית, התוצאות מידייות ובעיקר נ

עדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים הוא הניתוח הקל ביותר שאפשר לעשות בשביל להרוויח את המראה שלנו בכמה שנים אחורה.

הניתוח הוא פשוט יחסית, התוצאות מידייות ובעיקר נראות במיוחד- אחרי ניתוח עפעפיים אפשר להרגיש בשינוי במראה הצעיר יותר מייד.

 

הרבה אנשים חושבים שמדובר בניתוח יקר במיוחד אלא שבשנים האחרונות ניתוח עפעפיים הפך לניתוח לא כל כך יקר ולא כל כך רחוק מהמציאות.

 

למותר לציין שאת הניתוח אפשר לבצע בהודו במחירים זולים במיוחד ולא מעט אנשים חוסכים את הכסף שלהם ויוצאים לחופשה בהודו וחוזרים צעירים יותר הודות לניתוח העפעפיים.

 

ניתוח עפעפיים יצעיר אותך בכמה שנים וכמו שהמשפט אומר, העיניים הן ראי לנפש וכשהעיניים שלך קורנות וזורחות כולך זורחת ואפשר להבחין בכך.

 

ליופי העיניים השפעה מכרעת על הפנים בשלמותן ובכלל, אנו מתקשרים לא מעט באמצעות העיניים שלנו.

עינייך מספרות אם אתה אוהב כואב או מתגעגע, לאחר ניתוח עפעפיים עינייך יספרו שאתה צעיר ורענן.

 

בניתוח עפעפיים יתקונו שקיות העיניים הכבדות, יורמו הגבות בניתוח עפעפיים ויעלמו העיגולים השחורים סביב העין.

 

העיניים תמיד יגלו את גילה של האישה וניתוח הרמת עפעפיים הוא ניתוח מאוד מבוקש בימים אלו.

ניתוח עפעפיים על ידי פרוצדורה פשוטה מסוגל לעשות שינוי דרמטי במראה הכללי ועל כן כל כך מבוקש.

 

בניתוח עפעפיים מסירים את העור העודף שנמצא מעל העין, ואת עודפי השומן שמתחת לעיניים כך נעלמות להן השקיות השחורות והופ חזרנו למראה צעיר ורענן כלפני שנים אחורה. נשים מתות על ניתוח עפעפיים.

וכאמור, יש הרבה מקומות בעולם בהם ניתן לבצע את ניתוח עפעפיים במחיר ממש מוזל. למשל בהודו, כך אפשר לטוס לחופשה, במהלכה לבצע ניתוח קצר וזול וברמה גבוהה ביותר מבחינה רפואית מקצועית – ולחזור לארץ צעירים יותר, ורגועים יותר, מה נעים ומה נחמד.

 

הם קוראים לזה תיירות רפואית והדבר נפוץ ברחבי העולם. תחילה הדבר היה חשוד מאוד, שכן למי יש אומץ לנסוע להודו, מדינת עולם שלישי ודווקא שם לעבור ניתוח עפעפיים. המחיר הזול של הניתוח בנסיבות אלו אינו אטרקטיבי כלל וכלל ורק מחזק את הרושם שמה שעולה זול עולה יקר ועלול להפחיד יותר. אלא שעם השנים ועם הפופולריות הגדלה בהתמדה של הניתוחים הפלסטים, המודעות לאפשרות הזולה והרחוקה גדלה וכך גם הביקוש ואיתו העלייה ברמה. היום אפשר לבצע ניתוח במחיר ממש זעום של כמה אלפי שקלים ולחזור לארץ צעירים יותר.

 

לפעמים שינויים קטנים וחיצוניים מביאים לשינויים גדולים ופנימיים. בעבר הכרתי מישהי ששנים רבות הוטרדה ממראה עיניה הלאות והזקנות ולא הצליחה להשתכנע ביעילותו של ניתוח עפעפיים. לאחרונה פגשתי אותה זורחת. הייתי בטוח שמא התחתנה שוב והפעם בהצלחה או שזכתה בטוטו. לאחר שיחה ארוכה של השלמת פערים הייתי חייב לשאול והעזתי וגם קיבלתי תשובה. מהו מאור פניייך? היא השיבה שעשתה בסופו של דבר ניתוח עפעפיים ושזה היה שווה כל שקל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016