banner

יצירת קשר
קוסמטיקה רפואית

ענף הקוסמטיקה קיים מאז ומתמיד, מאז ימי הפרעונים שהשתמשו באיפור עיניים ועד לימינו אנו בתקופה זו בה כל אישה מחזיקה באמתחתה מיני מוצרי קוסמטיק

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקה רפואית

 ענף הקוסמטיקה קיים מאז ומתמיד, מאז ימי הפרעונים שהשתמשו באיפור עיניים ועד לימינו אנו בתקופה זו בה כל אישה מחזיקה באמתחתה מיני מוצרי קוסמטיקה שונים ויודעת לאפר עצמה ונוהגת לעשות כן באופן קבוע ומאוד טקסי.

 

בשנים האחרונות אנו רואים תת תחום של תחום הקוסמטיקה הלא היא הקוסמטיקה הרפואית, או האסתטיקה הרפואית. קוסמטיקה רפואית היא למעשה שכלול של תחומי הקוסמטיקה עם התקדמות הטכנולוגיה הרפואית המאפשרת לאדם לבצע מיני שינוים קוסמטיים שגובלים בהליכים רפואיים של ממש, כך למשל, אחד מן ענפי קוסמטיקה רפואית הם כמובן כל ענפי הניתוחים הפלסטיים, שם, מעבר למהות התהליך, היינו התכלית של תהליך זה, התוצאה הויזואלית, מעבר לאלו, מדובר בתהליך שכולו רפואי ועל הרופא המבצע לנהוג במטופל שלו כפי שנעשה עם כל מטופל אחר, וזאת כמובן מבחינת בדיקות מקדימות, תנאים רפואיים נדרשים ותהליכי החלמה. מדובר בתהליכים רפואיים והקוסמטיקה של היום, היינו תחום קוסמטיקה רפואית יודעת להציע לנו מגוון שלם של טיפולים שונים שיכולים לפתור אצל רובנו הרבה בעיות ויזואליות שבעבר אפשר כי מעולם לא חשבנו שיהיה לאלו הפתרון. אז היום הרבה מאיתנו מוצאים נחמה גדולה בכל הקשור לתחום קוסמטיקה רפואית.

 

אז באמת היום אנו נהנים ממגוון טיפולים של קוסמטיקה רפואית שמאפשרים לכולנו לשפר את ההופעה החיצונית שלנו וכך גם לתקן בעיות של דימוי עצמי נמוך וכן הלאה, אם בעבר אישה בעלת חזה קטן מידי אשר הוטרדה מכך עד בלי די חשה כי מדובר בגזרת גורל בלתי הפיכה בעליל, אז שהיום הדבר פשוט, ותחום קוסמטיקה רפואית הוא תחום שרק הולך וגדל מידי יום והמחקרים רציניים כיאות וכך גם הטיפולים וכל העוסקים בדבר. רובם בכל אופן, וכמובן שכפי שבודקים רופא מנתח היטב ולא חשוב מהי הצרה בגינה אנו נזקקים לשירותיו, כך בדיוק יש לבדוק כל רופא שעתיד להעניק לנו שירותים מתחום קוסמטיקה רפואית, עלינו לבדוק אותו שהוא עובד עם כל התעודות הנדרשות ועלינו לבדוק את המרפאה ולבדוק שהיא מרפאה כשרה ועלינו לבדוק ולהתייעץ עם אנשים שטופלו באותה מרפאה, באותו מכון יופי, מכון קוסמטיקה אשר מזמן אינו רק מבצע לק ומניקור, אלא שהוא התמקצע והתרחב ונכנס אל התחום החדש, הלא הוא תחום קוסמטיקה רפואית.

 

אז אין ספק שאנו הצרכן הסופי נהנים מכל מה שעולם קוסמטיקה רפואית יודע להציע לנו, אבל האם אנו הנהנים היחידים? ברור שלא. כמו תמיד, כשגודל הביקוש גודל ההיצע כמובן והנהנים מתחום זה, אלו אשר אפשרויות ההכנסה שלהם צמחה והאמירה פלאים הם כמובן כל הרופאים אשר משלח ידם נוגע בתחומי קוסמטיקה רפואית. אלו כבר מזמן אינם מוגבלים רק לחולים שחולים במחלה כלשהי ונדרשים לטיפול, אלא שאלו, כיוון שתחום העיסוק שלהם עתה אינו עוד רפואה בלבד אלא שהם יודעים להעניק מיני טיפולים שקשורים לעולם קוסמטיקה רפואית, אזי שעכשיו מוכרים הם גם מותרות והם חשופים לשוק כולו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016