banner

יצירת קשר
ספא מרגיע ומפנק

ספא הוא המקום המרגיע והמפנק לגבר ולאישה מלחצי היומיום, הן מלחצי הבית והילדים והן מלחצי העבודה היומיומית הסיזיפית שבה הם אמורים להוכיח את עצ

עינב
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית ספא

 ספא הוא המקום המרגיע והמפנק לגבר ולאישה מלחצי היומיום, הן מלחצי הבית והילדים והן מלחצי העבודה היומיומית הסיזיפית שבה הם אמורים להוכיח את עצמם. בספא נערכים טיפולים רפואיים וקוסמטיים כאשר האורחים טובלים להם במעיינות טבעיים או בריכות מלאכותיות בבתי מלון או בבתי אירוח שונים כמו צימרים וכדומה. המים בנהרות ובבריכות נחשבים במדינות רבות החל מהודו ועד שוויץ כבעלי מוטי רפואי רב. טבילה בהם מרפא את העור בדיוק כאשר המלחים של ים המלח מרפאים את העור ומומלצים על ידי הרופאים. הספא נחשב למקום מרגוע האולטימטיבי לבני זוג. היום כל בית הארחה מציג את פינת הספא שלו וכל צימר בגליל מחזיק ספא כי זה הטריגר שמוכר את המוצר או גורם לבני הזוג לרצות בנופש. הספא הוא מקום מרגוע יחד עם השכשוך במים החמים המזכיר מעט את הג''''קוזי נוצר מצב שבו הספא מספק את הסחורה.

 

חשוב להקפיד על ספא נקי וסביבה נקייה עם מים חדשים. לא בכל מקום מקפידים על העניין ולכן חשוב לפני שמתארחים לעשות בדיקה האם בכלל יש ספא ולאחריה האם הספא המבוקש גדול, קטן, בינוני, או בכלל נקי ויכול להיקרות מקום שנעים להיות בו.

 

כל הקונסטלציה של שירותי הספא כוללים כיום בשביל לקוחות הצימר או בית המלון או בית ההארחה סוכריות רבות כאשר מבין הסוכריות הללו שניתנים כצ''''ופר ללקוח ניתן למצוא ביניהן מסאז'''' מימי, אמבטיות גדושות קצף, ועוד דברים נחמדים כמו מלחי אמבט או סבונים ריחניים או קצף. כל המוצרים הללו אמורים להשפיע כל טוב על עור הקליינט. יש גם את אמבטיות הבוץ וכן אמבטיות המים ואמבטיות המלח.

 

בין כל שלל המוצרים לספא לבני הזוג, מוצרים שמהווים תוספת מפנקת לחוויית הספא שמקובל לעשות בהם שימוש בכל מקום יש לנו את התוספות של המלחים והמינרלים הטבעיים למים, תוספות שבמאמר מוסגר ראוי לומר שהם לבטח ולבטח משפרות את המראה העדין של העור ומשוות לו מראה יפה. כל אישה חולמת על מראה יפה לעור ואם המראה היפה בה כתוספת לחוויית הטבילה בספא ושכשוך הרגליים בבריכת הספא אז אין טוב מזה להנאה צרופה. את בריכות הספא העתיקות חשפו כבר הארכיאולוגיים שגילו שברומא העתיקה נהגו הרומאים להשתכשך להנאתם בבריכות הללו וליהנות מהמים. כיום אנחנו רואים דברים דומים בעולם השלישי כמו למשל בהודו שם יש בריכות שמשמשות הן להנאה מהמים בבריכה והן לניקיון של הגוף אם ניקיון רוחני או פיזי תלוי במתרחץ. רחצה היא בכלל עניין של ניקיון כולנו נוהגים להתקלח לפחות פעם ביום, יש אף המתקלחים שלוש פעמים ביום כאשר אופי עבודתם מחייב מאמץ פיזי מורכב או סתם אימון במכון כושר בשעות הפנאי שלאחוריו הולכים למקלחון ומתנקים מכל הזיעה בגוף. ניקיון הגוף חשוב לאדם עצמו ולניקיון שלו וכן לסביבה כדי שהסביבה לא תסבול מריחות רעים. האדם הוא בעל חי שמכל היצורים החיים מעלה ריח רע בזמן קצר בעוד ששאר בעלי החיים מעלים ריח אחרי זמן רב, אצל בני האדם הדברים שונים. ריח טוב מסמל בריאות והצלחה ואילו ריח רע מסמל כישלון והזנחה ולא צריך ללכת לאסטרולוגית כדי לדעת את זה, זה קשור גם להרגשה פנימית שמקרינה על ההרגשה החיצונית. הספא הוא המקום להוציא את כל הלכלוך החוצה ולהיות אדם חדש.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016