banner

יצירת קשר
על הינומה ויופי

אך מה לגבי האיפור? איך ניתן לבחור איפור שהכי יחמיא לקווי מתארייך? כן, אין לזלזל בסוגיית האיפור, ניתן לומר כי הוא אולי המרכיב החשוב ביותר.

לחי
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור כלה

 אך מה לגבי האיפור? איך ניתן לבחור איפור שהכי יחמיא לקווי מתארייך?

כן, אין לזלזל בסוגיית האיפור, ניתן לומר כי הוא אולי המרכיב החשוב ביותר. השאלה הנשאלת היא: האם כדאי לבחור באיפור מהודר או באיפור טבעי? שהרי חתונה זה אירוע מרגש, וביום מיוחל זה הכול יתועד. הרי לא תרצי להיראות חיוורת או מאופרת בכבדות. 

אז מה עושים? ובכן יש כמה פרמטרים חשובים בבחירה נכונה של האיפור לאותו ערב קסום.  

 

בחירה של מאפרת מקצועית- ביום החשוב בחייך, תרצי לבחור את מאפרת הטובה ביותר. אולםמלאכת הבחירה אינה קלה. השוק מוצף באין ספור מאפרות ומאפרים כאשר לכל אחד יש את הסגנון שלו. כדי לבחור נאמנה רצוי לבחון את תיק העבודות של המאפרת, כך תוכלי להתרשם ממידת המקצועיות של המאפרת. קריטריון נוסף חשוב הוא הניסיון, במידה ולמאפרת יש ניסיון רב בתחום היא תוכל להציע לך מגוון אין סופי של סגנונות איפור, כמובן ביחס לנתונים הטבעיים שלך. 

רצוי גם לקחת המלצות במידה ויש, ובנוסף לערוך תחקיר קטן על המאפר\ת כדי שוכלי להיות בטוחה באופן מוחלט במידת המהימנות והמקצועיות של המאפר\ת. רצוי לערוך תשאול בקרב מכרייך לגבי מאפר\ת מקצועית ולא לבחור באופן שרירותי או רק בגלל שהמאפר\ת הינה ידועה.

 

 

לאחר שבחרת את המאפרת האידיאלית ביותר עבורך רצוי שתיידעי את המאפרת בנתונים חשובים כגון: 

זמן החתונה
- האם האירוע נערך בצהריים או בערב? לכל זמן מסוים יש את הפרמטרים שלו. בערב הנטייה היא למראה יותר זוהר ואילו בצהריים רצוי לבחור גוונים יותר רכים.


היכן נערכת החתונה? בחוץ או באולם ממוזג? גם לפרמטר זה יש משקל רב, במידה ואת מתכננת להתחתן בחוץ, חשוב שהאיפור יהיה עמיד ככל האפשר ולא ימרח בשל החום. במידה ואת מתחתנת באולם, האיפור צריך להיות עמיד אך לא ביחס לאיפור המותאם לאירוע בחוץ בצהרי היום.  

 

שמלה, תכשיטים- מאוד חשוב ליידע את מאפרת בגוון השמלה שבחרת ובתכשיטים שאת מתכוונת לענוד ביום המיוחל. המאפרת תוכל להציע לך מגוון גוונים מתאימים שיחמיאו נאמנה לקווי מתארייך.

 

תסרוקת- גם התסרוקת מהווה שיקול. במידה ואת הולכת אסוף רצוי לבחור באיפור מתאים ובמידה ואת הולכת פזור האיפור יהיה יותר רך.

 

טסטים- מאוד חשוב לערוך טסטים לפני ולבחון את ההתאמה האידיאלית ביותר עבורך, כמו כן, את עמידות האיפור למשך כמה שעות.

 

תיאום עם המאפרת- חשוב שתערכו שיחה לגבי הפנטזיה האולטימטיבית שלך לאותו הערב. במידה ואת רוצה איפור מודגש, או איפור טבעי ורך. ההתייעצות עם המאפרת תבטיח לך את התוצאות הטובות ביותר.

 

טרנדים בעולם איפור הכלות- כיום, המגמה היא איפור טבעי ורך שאינו מוגזם. שימוש בגוונים רכים ומחמיאים כדי ליצור מראה זוהר ורענן. שימוש באבקות מבריקות, ליפ גלוסים זוהרים ומבחר מוצרי איפור מבריקים יעניקו לך את המראה הרענן והטבעי. המגמה היא להתאים את האיפור לנתונייך הטבעיים ולנסות לייפות את החלקים היותר זוהריים בפנייך ומנגד לטשטש פגמים כגון: צלקות, כתמים, סימני עייפות ועוד.

 

פנטזיה? כן, לכל אחת יש את הפנטזיה שלה לאותו יום מיוחל. לכן חשוב שתנסי להישאר נאמנה לפנטזיה האולטימטיבית ולנסות להגשים אותה במידת האפשר. כי איך אומרים הפולנים: מתחתנים רק פעם אחת. אז שיהיה בצלחה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016