banner

יצירת קשר
נשירת שיער

נשירת שיער יכולה להתרחש בגלל כל מיני סיבות. מהם סיבות זמניות שיכולות לגרום לנשירת שיער, כזו שתעבור עם היעלמותן של סיבות ונסיבות אלו, ולעומת

ימית
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית נשירת שיער

 נשירת שיער יכולה להתרחש בגלל כל מיני סיבות. מהם סיבות זמניות שיכולות לגרום לנשירת שיער, כזו שתעבור עם היעלמותן של סיבות ונסיבות אלו, ולעומתן כמובן, יש את כל הסיבות הגנטיות העוברות בתורשה, בעיקר מן האב, שיכולות לגרום לתופעת נשירת שיער ועד למצב של התקרחות ממש.

כמובן שיש הרבה טיפולים שאמורים למנוע נשירת שיער או להפחית, וכמובן שיש גם הרבה משחות מהם משחות רגילות ומהן משחות פלא והרי תמיד ימצאו מי שיהיה אפשר למכור להם הצלה להופעת נשירת שיער שהם חווים ואפשר לראות היום הרבה תכשירים שונים שמבטיחים כי הם יודעים להתמודד עם נשירת שיער או עם התקרחות ובמדורי הפרסום השונים תמיד נזכה לראות איזו קרחת ועליה הכיתוב "בוא לטפל בנשירת שיער".

אז באמת כשאנו מגלים בכיור את נשירת שיער שלנו אנו נחרדים ומודאגים, שהרי כולנו מעדיפים שיער מלא ושופע ואיש מאיתנו לא רוצה להתמודד עם נשירת שיער או עם התקרחות. אין גבול ואין די למאמצים שנעשה ונהיה מוכנים לעשות על מנת למנוע את נשירת שיער שלנו או למנוע את ההתקרחות.

אז באמת נשירת שיער אינה תחלואה של הדור שלנו וגם לא של הדור הקודם. כנראה שבני אדם מסוימים תמיד התמודדו עם נשירת שיער או עם התקרחות. אז בימינו יש המון טיפולים מהם מאוד מחוכמים שאמורים לתת מענה לנשירת שיער או לתופעת ההתקרחות, אבל מה היו עושים פה? האם לא היו מתמודדים עם נשירת שיער? האם הגברים של אז, או הנשים של אז, לא נבעתו עת גילו נשירת שיער, האם המראה החיצוני לא היה חושב כל כך בימי אז, לפחות לא מספיק חשוב בשביל להיות מוטרדים מנשירת שיער?

התשובה הנחרצת היא ודאי שכן. ודאי שהמראה חיצוני היה חשוב ומאז ומתמיד השיער הוא אחד הקישוטים של האדם וזה אוהב לטפחו ולשמור על החיות והברק שלו.

אז עשינו סיבוב קליל באינטרנט וקיבצנו לכם כמה עצות של סבתא לטיפול בנשירת שיער, אנו כמובן לא ממליצים על שום שיטה או טכניקה, ומן הסתם בהחלט לא לוקחים אחריות:

מניעה של נשירת שיער אפשר לעשות על ידי טיפול בקרקפת באמצעות שמן זין ורוזמרין, וגם חלבון ביצה. את אלו הופכים למשחה אותה מושחים על הקרקפת למשך זמן של כחצי שעה. מי שיעשה כן במשך שבועיים אפשר שיגלה כי עצר במידה מסוימת את נשירת שיער שלו.

אפשר גם למשוח את הקרקפת בחלבון ביצה בלבד, וזאת למשך זמן של שעה, טיפול כזה אפשר להשית על הקרקפת במשך כמה ימים בודדים עם לעצירתה של נשירת שיער.

אפשר גם לעשות אותו דבר רק עם שמן זין, שכן בסופו של דבר מדובר בטיפול בקרקפת, למען חיזוקה למען תתאפשר צמיחה איכותית של שער ותימנע – נשירת שיער. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016