banner

יצירת קשר
נשירת שיער

נשירת שיער יכולה להתרחש בגלל מספר סיבות מגוונת, מהם סיבות זמניות ומהם סיבות הקשורות לגנטיקה. בכל מקרה, תמיד אפשר לטפל באותה נשירת שיער גם א

צחי
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית נשירת שיער

 נשירת שיער יכולה להתרחש בגלל מספר סיבות מגוונת, מהם סיבות זמניות ומהם סיבות הקשורות לגנטיקה. בכל מקרה, תמיד אפשר לטפל באותה נשירת שיער גם אם לא תמיד באחוזי הצלחה מלאים.

איכות צמיחת השיער שלנו יכולה להיות מושפעת מכל מיני גורמים. גורמים זמניים כמו שימוש בתרופות מסוימות וגורמים כמו מתח וכמובן, גורמים הורמונאליים שלעיתים גם הם זמניים ולעיתים הם פשוט גנטיקה שנגדה אין הרבה מה לעשות. למעשה, זו הקרקפת שלנו שמשפיעה על השיער שלנו ועל צמיחתו, על כן מחלות של קרקפת יכולים להביא לירידה באיכות צמיחת השערה ומשם הלאה לאותה נשירת שיער שאיש מאיתנו אינו מעוניין בה.

אם נדבר על סיבות תורשתיות, הרי שלרובנו יש פוטנציאל להתקרחות, בערך כשישים אחוז מן הגברים ומספר מעט נמוך מזה אצל נשים. כמובן שלא אצל כולנו עניין זה בא לכדי ביטוי ולהופעתה של נשירת שיער, לעיתים עניין זה יבוא לכדי ביטוי בצורה ממש מינורית, וכנראה, כמו אצל רוב האנשים, בלתי מורגש בהחלט.

כמו כן, גם זרימת דם לא תקינה יכולה לגרום לפגימה באיכות צמיחת השיער ולהופעתה של נשירת שיער. אלו יכולים להיגרם בגלל כל מיני סיבות כמו למשל מתח כבד מאוד בו שרוי האדם ואפילו תסרוקות מסוימות שיכולות להזיק לקרקפת שלנו ולהביא אותנו לכדי מצב בו אנו מגלים נשירת שיער.

כמובן שטיפוח הקרקפת שלנו כמותו טיפוח איכות צמיחת השיער שלנו, או טיפול מנע כנגד נשירת שיער. שומן או יובש, או קשקשים וכן שאר נזקי הקרקפת לא יביאו לכדי צמיחה טובה של השיער וכמובן, יהפכו את הקרקפת שלנו ואותנו בעצם, לחשופים יותר למצב של נשירת שיער.

כמו כן, גם שינויים הורמונאליים יכולים להאיץ נשירת שיער, אלו יכולים להיות כתוצאה משימוש בתרופה מסוימת כמו גלולות למשל, או הפרעות תפקודיות של הגוף כמו בלוטת התריס למשל. כל אלו יכולים גם הם לפגום באיכות צמיחת השיער שלנו ובהתאם, לחשוף אותנו יותר לתופעת נשירת שיער.

גם מחלות נפוצות כמו אנמיה או סוכרת יכולות להביא לכדי נשירת שיער, כך גם אדם שסובל מחום לאורך תקופה ארוכה יכול להבחין בנשירת שיער מסוימות.

והמפתיע ביותר הוא שיש לא מעט תסרוקות שיכולות לגרום לנשירת שיער מואצת, כל התסרוקות בהן מותחים את השיער מן הקרקפת יכולות ממש לגרום לצלקות של הקרקפת ובאזורים אלו תהיה נשירת שיער ובמקרים מסוימים נשירת שיער זו תהיה בלתי הפיכה.

כך גם ג''לים מסוימים שאנשים שמים על השיער שלהם יכולים לגרום לכל מיני תופעות בלתי רצויות שכאלו, תופעות של נשירת שיער שיכולה להימנע על ידי טיפול בזמן, ומאידך, לפעמים, יכולה לגרום לנזקים בלתי הפכים, היינו התקרחות באזורים מסוימים שנפגעו במידה רבה יותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016