banner

יצירת קשר
בוטוקס

  בוטוקס שמענו עליו הרבה, ויש נשים רבות שעושות לעצמן בוטוקס. אבל מה זה בעצם לשם מה אנו צריכים את הבוטוקס? למי זה טוב ומי יכול לעשות את זה


פורסם: 7/22/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בוטוקס

 בוטוקס שמענו עליו הרבה, ויש נשים רבות שעושות לעצמן בוטוקס. אבל מה זה בעצם לשם מה אנו צריכים את הבוטוקס? למי זה טוב ומי יכול לעשות את זה

את הבוטוקס קודם כל מזריקים למקום שאנו רוצים להעלים או להשאיר אותו חלק , יש אומרים גם שניתן להעלים עם הבוטוקס קמטים בהמשך.
המינון של הזרקת הבוטוקס הוא נמוך, ולכן זה מצריך מספר טיפולים.
 
ניתן להזריק את הבוטוקס באזור השפתיים, האף, הסנטר, המצח. הבוטוקס לא אורך הרבה זמן, חשוב לדעת שיש אנשים כגון נשים בהריון או אנשים שיש להם מחלות דם כלשהם שלא ניתן להזריק להם את הבוטוקס, ועל כן חשוב תחילה להתייעץ עם רופא בענין.
 
הבוטוקס אינו סוג של ניתוח והוא לא מצריך הרדמה כלשהי, יכולים להרגיש סוג של אי נוחות אבל מעבר לזה אין משהו שבאמת לא נעים או מפריע להזריק את הבוטוקס.
מי שעושה את הזרקת הבוטוקס צריך להיות רופא, כיון שזה נושא הקשור ברפואה, וגם אנחנו כך נהיה עם ראש שקט שלא כל אחד יכול להזריק לנו בוטוקס.
 
חשוב להתחיל את התהליך מוקדם, כך גם הפנים שלנו יותר רעננות ויכולות לקבל את הבוטוקס בצורה קלה יותר וקליטה מהירה יותר.
הבוטוקס הוא נושא פופולרי בקרב הרבה אנשים, ומי שרוצה להרגיש עם עצמו טוב וזה מה שעושה לו טוב להזריק בוטוקס אז למה לא.
 
גם גברים כיום עושים את הזרקת הבוטוקס, העולם לא השתגע ואנו לא חולמים, כמו שגברים מורידים שערות בחלקי גוף מסוימים כך גם הגברים המודרניים של היום עושים הזרקות בוטוקס. גם הם רוצים להרגיש את הצד הנשי והיפה שבהם אז למה לא.
אצל הגברים הזרקת הבוטוקס היא במינון גדול יותר כייון שלגברים יש מסת שרירים גדולה יותר ועל כן הם צריכים שאפקט הבוטוקס יעזור ויעבוד.
 
כיום כל אחד יכול לעשות בוטוקס לא משנה אם אתה גבר או אם את אישה. וניתן לעשות את זה כמעט בכל מקום. לדוג' קיימים סוגי ספא זוגי הנותנים שירות בין היתר של טיפולי אסתטיקה שונים כדוגמת בוטוקס.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016