banner

יצירת קשר
השתלות שיניים

  מה זה בעצם? השתלת שיניים היא ניתוח אשר ניתן לבצע תחת הרדמה מלאה ובמהירות גבוהה יחסית.


פורסם: 7/24/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית השתלות שיניים

 השתלות שיניים:

מה זה בעצם? השתלת שיניים היא ניתוח אשר ניתן לבצע תחת הרדמה מלאה ובמהירות גבוהה יחסית. התהליך בהשתלות שיניים הוא של  החדרת שתלים דנטאליים אשר עשויים טיטניום. הטיטניום מהווה את הבסיס שעליו תבוצע ההשתלה. השימוש בשתל הוא כתחליף לשורש, בניסיון לחקות את התהליכים הטבעיים ותגובות הפה לאחר עקירת שן.  
בשלב הבא בהשתלות שיניים, עצם השן "נסגרת" על השתל, שהופך לעוגן להשתלת השיניים. על השתל להתאים בדיוק למטופל, ההתאמה נבדקת בתחילת התהליך. לאחר שהושתלו שתלים דנטאליים מתאימים, עוברת תקופת המתנה לקליטתם בטרם ביצוע השתלות השיניים.

בעבר, אם נשרה או נעקרה שן, בפני האדם עמדו מספר אפשרויות מצומצםמאד. האפשרות לבצעהשתלות שיניים התרחש בזכות גילוי הטיטניום, והאפשרות לנצלו עבור בני האדם. היום, מבצעים השתלות שיניים באמצעות שימוש שתלים דנטאליים איכותייםמטיטניום. השתלים נחשבים לחזקים, ולכן מאפשרים להרכיב על גבם אתצורת השן החדשה. תהליך ההשתלה הוא קצר ויכול להתבצע ביום. תקופת ההסתגלות של הלסת לקליטת השתלים באופן מלא נעה בין חצי שנה לתשעהחודשים.

השתלות שיניים היא פתרון מצוין ויעיל להחלפת שיניים במידת הצורך. בעיות שיניים הן נושא  בעייתי ומוכר לכולנו, שכן כאב שיניים חזק הוא כאב בלתי נסבל בעיקר בשל העובדה שהוא מקרין על אזורים רבים נוספים. לא כולנו מקפידים מספיק על טיפול נכון השומר על בריאות השן- למרות רצוננו העז בשיניים בריאות ואסתטיות. סיבות נוספות לפגיעה בשיניים מלבד חוסר ההקפדה על היגיינה דרושה, קשורות לגנטיקה או לחבלה מזדמנת. לעיתים ניתן יהיה לשקם את השן, אבל במקרים אחרים אין ברירה אלא להחליפה. זו הסיבה שהשתלות שיניים הפכו לרלוונטיות עבור הרבה מאוד אנשים

אנשים רבים היום מודעים ליתרונות בהשתלות שיניים: שוב נוצרת היכולת לחייך החיוך המלא, לאכול באופן רגיל, ואף להעלות הביטחון העצמי בידיעה שכלהשיניים נמצאות במקומן. אולם, אנשים רבים חוששים מהתהליך עצמו. חלקם, כיוון שהם בעלי ניסיון עם רופא שיניים לא מקצועי, חלק מפחדים מהכאב הכרוך בריפוי, וחלק חוששים מהמקדחה ויתר הציוד המרעיש שבו רופאהשיניים ישתמש כדי לבצע את ההשתלה. כדאי מאד להתמודד עם החרדה, אף אם היא מוצדקת הרווח יהיה כפול:  גם תדעו שהצלחתם להתגבר על פחד פנימי, וגם תרוויחו מהתוצאה של ההשתלה עצמה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016