banner

יצירת קשר
טיפולי הרזייה

בימינו אנו- כאשר אנו מוקפים מכל עבר בתקשורת המתייגת רזון כדרך החיים המוצלחת והנכונה לחיות בה, לא מפתיע שהחלום של כולנו- גם מי שהוא בעל מש


פורסם: 7/30/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפולי הרזייה

 

בימינו אנו- כאשר אנו מוקפים מכל עבר בתקשורת המתייגת רזון כדרך החיים המוצלחת והנכונה לחיות בה, לא מפתיע שהחלום של כולנו- גם מי שהוא בעל משקל יתר וגם מי שהוא רזה ורק רוצה להיות רזה יותר, הוא לרזות בהינד עפעף ובמהירות שיא, מבלי שנצטרך להפחית את כמויות המזון השמן שאנחנו אוכלים או להירשם למכון הכושר. הרזיה מהירה אינה תהליך פשוט ולעיתים היא אף אינה בריאה עבור הגוף שלנו- יותר ממשקל היתר. בנוסף, בדרך כלל במקרים של הורדה במשקל שנעשית בצורה מהירה מדי וללא פיקוח, המשקל העודף יחזור אלינו אחר כך ויבוא לידי ביטוי בהופעת צלוליטיס ועוד שאר נזקים גופניים. מסתבר, שעל-מנת להצליח בהרזיה, כתוצאה מהתפתחות הטכנולוגיה ישנם כמה טיפולי הרזיה, שהם פיתרונות המאפשרים לגופנו לבצע הרזיה מהירה באופן יחסי, מבלי להרעיב את גופנו או פעילות ספורטיבית מוגזמת. טיפולי ההרזיה הללו הם מפוקחים ומלווים על ידי אנשי מקצוע שמוודאים שהם מתאימים לנו באופן אופטימאלי ושהתוצאות עומדות בקנה אחד עם הציפיות מטיפול ההרזיה.

ישנם אנשים רבים הסובלים מעודף שומן ברקמות הגוף ועל אף שניסו הכול –בקושי הצליחו להרזות.כיום, גם לאנשים הללו יש מזור- טיפולי הרזייה רפואיים המתאפשרים כתוצאה מפלאי הטכנולוגיה. סוג אחד של טיפול הרזיה רפואי הוא ניתוח שאיבת שומן, שאינו פופולארי מדי שכן רוב האנשים פוחדים להסתכן ואף חוששים מתוצאות הלוואי של הניתוח- עור מדולדל ולעיתים אף הופעת צלקות. סוג אחר של טיפול הרזייה- נפוץ יותר, הוא הצרת היקפים.  הצרת היקפים היא שיטת טיפול הרזיה שבה נעשה שימוש בלייזר או בקרני רדיו, אשר עובדות על רקמות השומן בגוף וממריצות את מחזור הדם וקצב זרימתו. התוצאה היא המרצת קצב חילוף החומרים בגוף, ושריפת שומן הגוף בתהליך טבעי וללא כל שימוש בחומרים מזיקים אחרים. הצרת היקפים איננה פעולה כואבת כלל ומתבצעת על-ידי רופא מומחה בקליניקה שלו.

בשוק קיימים כיום טיפולי הרזייה רבים ומגוונים המתאימים כל אחד לאוכלוסיית יעד שונה- מבחינת מין, משקל, תוצאה רצויה, גיל וכו'. מאד חשוב, לפני שבוחרים בטיפול הרזיה זה או אחר- להתייעץ עם דיאטנית מוסמכת או יועצת תזונה- אשר תסייע לכם לבחור בטיפול הנכון, שבו תוכלו להתמיד וללא שתיווצר סכנה בריאותית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016