banner

יצירת קשר
מילוי קמטים

  לכולנו קורה שאנחנו מביטים בעצמנו במראה- ורואים בעיקר דבר אחד- זקנה. הזמן שחולף, הלחצים הרגילים ביום יום, החשיפה לשמש הים תיכונית, עישון ואף תזונה לא מאוזנת, מקמטים


פורסם: 7/30/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מילוי קמטים

 לכולנו קורה שאנחנו מביטים בעצמנו במראה- ורואים בעיקר דבר אחד- זקנה. הזמן שחולף, הלחצים הרגילים ביום יום, החשיפה לשמש הים תיכונית, עישון ואף תזונה לא מאוזנת, מקמטים את עור הפנים שלנו והופכים אותו לפחות מתוח. חריצים, קווים וקמטים מופיעים באזורים שונים של הפנים: בעיקר באזורי הפה, המצח והעיניים.

קמטי הפנים מתחלקים לשני סוגים: האחד, קמטים דינאמיים (קמטי הבעה) –כאלה הנוצרים על ידי התכווצות מערכת השרירים והם נעלמים כאשר השרירים שבים למצבם הנורמאלי והלא מכווץ. הסוג השני הם הקמטים הבעייתיים יותר-הסטאטיים. קמטים קבועים שהופיעו בעור באופן טבעי, עם שנות התבגרותו. בסך הכל מדובר בתהליך התבגרות טבעי של העור, המתרחש אצל כולנו - במידה זו או אחרת.

עד עכשיו זה היה דבר שעלינו להשלים איתו, אך הימים השתנו.  כיום, אנשים רבים- נשים וגם גברים, בוחרים לבצע פעולה של מילוי קמטים לצורך הצערת עור הפנים. מילוי קמטים הוא תהליך קוסמטי שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ונהיה יותר ויותר נפוץ. בנוסף, המטופלים העיקריים כבר אינם סבא וסבתא! הגיל הממוצע בקרב המטופלים במילוי קמטים הולך ונהיה צעיר יותר.

מילוי קמטים הוא שם כולל למשפחה הכוללת מגוון רחב של טיפולים, שימוש בחומרים שונים בטווח רחב של מחירים. השיטה הנפוצה למילוי קמטים דינאמיים היא הזרקה של בוטוקס–חלבון טבעי מרוכז, המוחדר מתחת לעור באמצעות מחט, גורם לשיתוק השרירים ועל ידי כך להעלמת הקמטים הנובעים מהם. לעומת זאת, החומרים להעלמת קמטים סטאטיים הם גם חומרים זמניים הנמצאים בגוף באופן טבעי, כמו קולגן, וגם חומרים קבועים סינתטיים, כמו סיליקון. ההבדל בין החומרים הטבעיים והסינתטיים הוא האופן שבו הם מוזרקים, משך השפעתם, מידת הסיכון ותופעות לוואי.  

אז איך בוחרים בעצם את הטיפול הנכון עבורנו למילוי קמטים?  בבואכם לבחור קליניקה, רופא ושיטה עבור מילוי קמטים, כדאי שתיקחו בחשבון כל מיני פרמטרים שהם לא רק מחיר. היה והחלטתם להעניק לעצמכם פינוק של "כמה שנים במתנה" על ידי ביצוע טיפול של מילוי קמטים, כדאי לכם לבחור ברופא מקצועי המתמחה בתחום זה, ויוכל לסקור בפניכם את האופציות השונות כך שתוכלו לבחור מתוך מקום של הבנה מעמיקה של התחום. מחד- הליך של מילוי קמטים הוא הליך פשוט וקל, אינו מסוכן ואינו דורש הכנות מיוחדות. יחד עם זאת, חשוב להדגיש שהפרוצדורה חייבת להיעשות על ידי רופא מומחה ובחדר טיפולים מאובזר וסטרילי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016