banner

יצירת קשר

טיפולי שיניים אסתטיים: הלבנה, יישור וכתרים

בואו לצרוך את טיפולי השיניים שלא רק שיגרמו לכם לחייך, אלא יבליטו את הברק שבהן וייצגו אתכם בצורה הטובה ביותר כשאתם נראים בציבור הרחב. טיפולי שיניים אלו מתבססים על שורה של נשאים שייראו לכם מוכרים ממרפאת השיניים הרגילות שלכם, אלא שכאן הרופאים עוסקים, בנוסף להליכים רפואיים, גם בהליכים ייחודיים המצריכים הסמכה מיוחדת בתחום הפלסטיקה של הפה והשיניים. במילים אחרות, מה שמתבצע פה אינו רק נכון מבחינה רפואית, הוא גם תמיד ייראה הכי טוב על הפה.

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא דוגמה מצוינת לשיטת טיפול שמסייעת להגן על השן, ועל הדרך גם לייפות אותה ביחס לשפתיים ולמבנה הפה וליצור תבנית חיוך יפהפייה. ההלבנה נעשית בפורמולת ג'ל וקרני UV ללא הקרנת לייזר או LED. הלבנת שיניים מבטיחה שהפלאק יישאר לבן למשך זמן רב מאד, והחיוך שלכם יהפוך למותג. הטיפול לא כואב, לא מעקצץ ולא מורגש בכלל. הדבר היחיד שאתם צריכים להקפיד עליו הוא לא לאכול ולשתות דברים שמשאירים כתמים על השיניים בשעות הראשונות שלאחר הטיפול. הקפדה על כך תבטיח שיניים ללא כתמים למשך חודשים ואפילו שנים לא מעטות.

טיפולי שיניים אסתטיים

יישור שיניים

יישור שיניים בשיטות ייחודיות המצריכות הכשרות ספציפיות מצד הרופא. נתחיל ביישור שידוע לכל אורתודנט ופציינט: גשר סמכים. גשר הסמכים הוא אביזר חצי מעגלי עשוי ממתכת שמודבק דרך קבע על המנשך. המטרה היא ליישר את השיניים באמצעי פיזי המבוסס על לחץ כך שבשלבים מדורגים כל שן מתקבעת על מקומה כשן ישרה וסימטרית לשכנותיה. דרך אחרת היא לעשות זאת עם גשר ידני. לעתים הטיפול ניתן בנוסף לגשר הקבוע, ולעתים בנפרד ממנו, תלוי במקרה יישור שיניים של אותו פציינט. סוג נוסף, שמצריך הכשרה ייחודית ולא רק הכשרת אורתודנט בסיסית, הוא IROK. זהו אמצעי יישור שיניים שאינו נראה, המבוסס על פולימר רפואי דק. יישור שיניים בשיטה זו נחשב מהיר יחסית וגם חבריכם כלל לא ידעו שהוא מתרחש בשל היותו לא נראה.

כתרים לשיניים

כמובן שכתרים היו ונותרו הדרך האולטימטיבית לכסות שן שבורה, רקובה או כזו שעברה סתימות רבות. כתרים לשיניים עשויים בדרך כלל מחרסינה טהורה (שיכולה לכסות עד 3 שיניים לא יותר), ללא מתכות, זירקוניה או מתכת מסוג אחר. במקרים מסוימים ניתן לבדוק שיטה להדבקת עלי חרסינה במקום כתר. זה לא מתאים לכל שן.

איי דנט סנטר – טיפולי שיניים פלסטיים בהתאמה אישית

מרפאת שיניים בחדרה איידנט מתאימים לכם טיפולי שיניים ייחודיים למצבכם. טיפולי שיניים אלו מבוססים על הפיכת המנשך שלכם ליפה ומעוצב, וכמובן גם נכון מבחינה רפואית. חושבים שהפה שלכם יכול להיראות טוב יותר? בואו לבדיקת התאמה עבור הלבנת שיניים, או יישור שיניים או הטמעת כתרים לשיניים במקום אלו הקיימים בפיכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016