banner

יצירת קשר

אבנים חמות - טיפול מפנק ליום כייף זוגי

מהו עיסוי באבנים חמות? למי הוא נועד? מדוע חשוב לשכור שירות עיסוי באבנים חמות רק אם אתם בריאים לחלוטין, ובמצב גופני תקני? מתי אסור לצרוך את השירות? על כל השאלות הללו נענה במסגרת הכתובים מטה.
 
עיסוי באבנים חמות נועד לאפשר לכם טיפול הוליסטי בגב כולו על ידי שימוש באבנים חמות שיונחו עליו, בנוסף לשימוש בידיים ובשמנים. עיסוי באבנים חמות שומר על יציבת גוף טובה, דואג לעמוד שדרה ישר ותקין ומונע בעיות גב. היתרון של העיסוי – השריית תחושה של כייף ושחרור בעת שהאבנים מונחות על גופכם. החיסרון – מתבטא בחוסר התאמתו לכלל, כפי שנוכל ללמוד.
 
העיסוי אינו מתאים לחולי לב ונשים בהריון
 
הדבר עלול לפגוע בעובר של האישה המטופלת, או להחריף עוד יותר את בעיות הלב של המטופל. לכן, אין פתרון קסם לאוכלוסיות אלו. מומלץ להן לצרוך עיסוי שוודי בסיסי במקומו.
 
עיסוי באבנים חמות - חווית בוטיק מומלצת
 
לקוחות רבים העידו כי עיסוי באבנים חמות בבית מלון בוטיק היה אחד הנדבכים המרתקים והמהנים ביותר בספא. הטכניקה, שיובאה ישירות מדרום אמריקה, מאפשרת לכם לטפל בגוף שלכם באמצעות אבנים בטמפרטורה גבוהה מטמפרטורת החדר אשר ישרו נוחות מרבית בגופכם לכל משך הטיפול.
 
שילוב טיפול באבנים חמות עם טיפולים נוספים
 
טיפול באבנים חמות כדאי לשלב עם בילוי בג'קוזי, ובסוף היום – בילוי בסאונה בהתזה להגברת תחושת השיזוף, או טיפולי בוץ לפנים. סדרת טיפולים משולשת זו עם ארוחה טובה במהלך היום מאפשרת לכם בילוי בוטיק מן המעלה הראשונה שלא יישכח זמן רב.
 
מה מומלץ לוודא בטרם הרישום לשירות?
 
חשוב לוודא כי מדובר בצוות מטפלים מן המעלה הראשונה, אשר שמו הולך לפניו והוא סייע ללקוחות שבעי רצון גם בעבר. כדאי מאד לוודא מהם זמני הטיפול על מנת שלא תהיו מופתעים בהגעה או ביציאה. מומלץ לשריין תאריך ושעה מראש בעונות החורף במיוחד, שכן בקיץ הבילוי המועדף הוא בכל מקרה  בילוי בחוץ, מה שממלא את מכוני הספא הסגורים – בחורף לתפוסה נכבדה. מומלץ לבדוק אם יש חמאם טורקי בספא, ובמידה וכן – לשלב טיפולים גם בו, וליהנות מהמרחצאות במבנה בסגנון העתיק, בנוסף לסדרת הטיפולים הקיימת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016