banner

יצירת קשר
קוסמטיקאיות

קוסמטיקאיות מקצוע הקוסמטיקאיות נחשב כיום כמקצוע מכניס ביותר במיוחד במגזר הנשי. נשים רבות עושות שימוש במוצרי איפור למיניהם עשרים וארבע ש


נטלי
פורסם: 5/13/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקאיות

 קוסמטיקאיות

 
מקצוע הקוסמטיקאיות נחשב כיום כמקצוע מכניס ביותר במיוחד במגזר הנשי. נשים רבות עושות שימוש במוצרי איפור למיניהם עשרים וארבע שעות סביב השעון. אצל חלקם של הנשים השימוש במוצרי איפור נעשה בזמן הנסיעה, ברמזור, בשירותים הציבוריים, מול חלון הראווה, לפני דלת הכניסה לעבודה, באמצע הארוחה במסעדה. בכל מקום הם מתאפרות לקראת משהו שהם מקוות שיבוא אם המשהו הזה בא זה שייך למאמר אחר. בעקרון האיפור סובב סביב האישה בכל שעה משעות היממה ולכן רכישת ידע מקצועי בנושא איפור הפך למקצוע מבוקש הנלמד במכללות לאיפור ולספרות. נשים רבות לומדות את המקצוע ונהפכות לקוסמטיקאיות מוכשרות עם תעודות, רבות מהן פותחות לאחר מכן עסק עצמאי אם זה סלון לתספורות או סלון יופי, או חנות שבה הם מציעות פדיקור או מדיקור לציפורניים יפות יותר, מעוצבות בעיצובים שונים.
נשים רבות שחיות בעולם גברי בוחרות כמפלט את מקצוע הקוסמטיקאיות שם הם מציגות את יכולותיהן ומתפרסות מזה יפה. נשים בעלות מקצוע הקוסמטיקאיות מטפלות בנשים אחרות שבאות לקבל את שירותיהן במחירים סבירים. כיום בעידן המודרני עם התפתחות נושא מוצרי האיפור בחנויות וברשתות השיווק היה אפשר לחשוב לגבי מקצוע ענף הקוסמטיקאיות שהקוסמטיקאיות אינן חיוניות עוד, לבסוף הסתבר שהן כן חיוניות ומקצוע הקוסמטיקאיות הוא חיוני ביותר על מנת לעשות סדר במאות אלפי מוצרי האיפור והטיפוח שמפוזרים ברשתות כאשר אף אחת לא יודעת מה לבחור ואיזה שילוב לעשות בארון מוצרי האיפור שלה עם קרמים שיתאימו לה.
מקצוע הקוסמטיקאיות הוא מקצוע שדורש ידע רב והתמצאות בכל ענף מוצרי הקוסמטיקה השונים הקיימים בשוק וכן התעדכנות מתמדת בסל המוצרים החדשים שיוצא מידי חודש בחודשו ממעבדות החברות הגדולות אל עבר מדפי הפארמים בשוק להמונים. היתרון של מקצוע הקוסמטיקאיות על פני מקצועות אחרים הוא שבמקצוע הקוסמטיקאיות נדרש ידע מקצועי בלבד ולא ידע סיטונאי או קמעונאי למכירת מוצרים, כאן נדרשת יכולת מקצועית רבה והפגנת יכולות לעשות דברים אפקטיביים אפילו מחומרים פשוטים. העסק של קוסמטיקאיות יכול להיות עסק משגשג אם לעומת ריבוי מתחרותיהן בשוק כאשר נשים רבות פותחות עסקים על סמך מומחיותן כקוסמטיקאיות, כאן המומחיות הרבה והספציאליות והיכולות המקצועיות מנצחות את הכל.
קוסמטיקאיות הוא מקצוע לכל דבר. כיום קוסמטיקאיות נדרשות לאבחן את העור של המטופלת ואת מצבו ולגבש דרכים לטיפול בו. חשוב לציין כי קוסמטיקאיות אינן תחליף לרופא מומחה או לרופא כירורגי, קוסמטיקאיות הם מטפלות ברמה בסיסית שלא מגיעה לטיפולים חודרניים ללא רישיון, אין הן רשאיות לעשות שימוש בטיפולים חודרניים כמו הסרת שיער בלייזר אלא אם כן ברישיון מיוחד ממשרד הבריאות, שלא לדבר על ניתוחים קוסמטיים ששם הדברים נעשים רק על ידי רופא מוסמך. רק רופא מוסמך רשאי לבצע הליכים כירורגיים או אפילו קוסמטיים קלים על העור של המטופלת, קוסמטיקאיות נעדרת יכולת לבצע טיפולים חודרניים אולם ביכולתה לבצע טיפולי מניעה או טיפולים קונבנציונאליים רגילים ולהמליץ על שילוב של מוצרי איפור לסוג עור מסוים ולנשים מסוימות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016