banner

יצירת קשר
קוסמטיקאיות

קוסמטיקאיות הן אותן בעלות מקצוע המייעצות לנו בתחומי הקוסמטיקה השונים. אותן קוסמטיקאיות גם יכולות למכור לנו מוצרי קוסמטיקה ואלו גם אמורות לד


נטלי
פורסם: 5/13/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקאיות

 קוסמטיקאיות הן אותן בעלות מקצוע המייעצות לנו בתחומי הקוסמטיקה השונים. אותן קוסמטיקאיות גם יכולות למכור לנו מוצרי קוסמטיקה ואלו גם אמורות לדעת לתת לנו ייעוץ בנוגע לשימוש במוצרי הקוסמטיקה השונים.

 
קוסמטיקאיות עובדות בחנויות מסוימות אשר להן מחלקות קוסמטיקה, כמו כן קוסמטיקאיות יכולות לעבוד כעסקניות פרטיות במכוני קוסמטיקה פרטיים או בכל גוף אשר מציע ללקוחותיו שירותי אסטטיקה בין אם רפואית ובין אם לא.
 
למעשה תפקידן של קוסמטיקאיות הוא כזה פחות או יותר: 
- קוסמטיקאיות מקדמות מכירות ומוכרות מוצרי טיפוח העור ומוצרי קוסמטיקה
- קוסמטיקאיות מסייעות ללקוחות לזהות את הצרכים שלהם ובהתאם להעדפות שלהם להמליץ על מוצרי טיפוח ויופי נכונים ובנוגע לשימוש באותם מוצרי טיפוח 
- קוסמטיקאיות מייעצות ללקוחותיהן בנוגע לבריאות העור וטיפוח העור וכיצד יש לטפל באזורים מסוימים של הגוף 
- קוסמטיקאיות מייעצות ללקוחות לגבי איפור וסוגי איפור וצבעי איפור
- קוסמטיקאיות יכולות ללמד לקוחותיה בנוגע לאיפור הנכון ביותר עבור אותה לקוחה וכיצד להשתמש במוצרי קוסמטיקה ומוצרי איפור בשביל להגיע לאותו איפור
- קוסמטיקאיות שומרות על קשר עם הלקוחות ולא אחת יוצאות לבצע הדגמות של מוצרים חדשים.
 
מהי קוסמטיקאית טובה? 
או במילים אחרות איזו תכונות נדרשות או מאפיינות את רוב הקוסמטיקאיות: 
- כמו כל נותן שירות אחר גם קוסמטיקאיות חייבות להיות בעלות יכולות תקשורת טובה עם לקוחות ולדעת לתת שירות טוב ללקוחות 
- קוסמטיקאיות הן כאלו שיש להן הרבה עניין בכל מה שקשור לתחום טיפוח העור וטיפולים קוסמטיים. ובעצם כל מה שנופל תחת קוסמטיקה רפואית להוציא את כל הניתוחים והטיפולים הרפואיים.
- קוסמטיקאיות הן תמיד נשים מטופחות בפני עצמן וזאת כיוון שהנגר הזה לא יכול להרשות לעצמו ללכת יחף
 
 
קוסמטיקאיות צריכות להיות כאלו אשר נהנות לטפל בלקוחות בשיטות טיפול חדשות ולראות כיצד חלה התקדמות לאורך הזמן, קוסמטיקאיות טובות הן כאלו אשר נרגשות כלפי מוצרים חדשים ותמיד שואבות הרבה סיפוק והנאה מהנאת לקוחותיה.
 
 
למעשה קוסמטיקאיות הן כמו סוג של כוהנות יופי והן אמונות על הפצת היופי והשיטות והדרכים לשיפור המראה, בעיקר של נשים. ככאלו קוסמטיקאיות חייבות להיות הרבה יותר מאשר מעורבות בתחום זה של קוסמטיקה אלא שהן אמורות להיות ממש מאוהבות בתחום הזה בעצמן. על כן נכתב במאמר זה שקוסמטיקאיות חייבות להיות כאלו אשר בעצמן הן מאוד מטופחות שכן אי אפשר לחשוב על מצב בו קוסמטיקאית שנותנת עצות הקשורות ליופי ללקוחותיה תהיה נעדרת טיפוח אישי ומראה משודרג. ומעבר לכל אלו, כיוון שמדובר בסופו של דבר בטיפולים אינטימיים, קוסמטיקאיות טובות צריכות לדעת להיות חברמניות ולדעת כיצד לשבור את הקרח בזריזות עם לקוחותיה, ותוך כדי כך לאפשר לאלו האחרונות להרגיש טוב עד כמה שאפשר, ולמעשה כמו להיות שותפה לטיפוח היופי של אותן לקוחות ולתת להן מענה אישי. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016