banner

יצירת קשר
קוסמטיקאיות

קוסמטיקאיות מחזיקות בתחום רחב של אחריות ומתוך כך אפשר לנחש שגם תחום ההתמחות של קוסמטיקאיות רחב הוא וקוסמטיקאית מוכשרת אמורה לדעת להיות בקיא

דני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקאיות

 קוסמטיקאיות מחזיקות בתחום רחב של אחריות ומתוך כך אפשר לנחש שגם תחום ההתמחות של קוסמטיקאיות רחב הוא וקוסמטיקאית מוכשרת אמורה לדעת להיות בקיאה במגוון רחב של תחומים הדומים זה לזה ומשרתים זה את זה בסופו של דבר. כמובן שכולם הם תתי נושאים של קוסמטיקה ומעט גם קוסמטיקה רפואית שזהו תחום אחר הקרוב יותר למנתח הפלסטי מאשר לקוסמטיקאיות. בכל מקרה, קוסמטיקאית היא לא כל אחת שפשוט למדה תחום לימודים מסוים ועכשיו היא עוסקת בקוסמטיקה ומייעצת לאנשים כיצד לשדרג את המראה שלהם, אלא שקוסמטיקאיות הן כאלו שהתחום כולו הוא בבחינת אהבתן הגדולה ואפשר לראות זאת וללמוד זאת גם על פי המראה של קוסמטיקאיות, אלו תמיד תהיינה מטופחות ומאופרות בטוב טעם.

קוסמטיקאיות עובדות במכוני יופי שונים ובמרפאות שונות ולמעשה מוכרות מוצרי טיפוח ומוצרי קוסמטיקה, וכמובן שהן גם מוכרות את שירותיהן ואת הטיפול שלהם ואת השיטות האישיות שאולי פותחו על ידן.

קוסמטיקאיות הן כאלו אשר יודעות להביט במראה הלקוחה היושבת מולה ומיד לדעת איזה טיפולים כדי להמליץ לאותה לקוחה על מנת שזו תשית בעצמה וכך תשדרג את המראה שלה. קוסמטיקאית טובה צריכה לראות את העור של הלקוחות שלה ומיד להמליץ על התכשירים המתאימים ביותר ולהמליץ כמובן כיצד יש לנהוג עם תכשירים אלו, כמויות ותדירות הטיפול וכן הלאה. ממש כמו כל טיפול רפואי. שהרי מוצרי טיפוח העור הלא נכונים יכולים לגרום לנו נזק במקום שבו רצינו לשפר. באחריות הקוסמטיקאית שלנו לכל הפחות להיות בקיאה מספיק באופי התכשירים עליה היא ממליצה ועל השלכות שליליות במקרים מסוימים של אלו.

קוסמטיקאיות טובות הן כאלו אשר מבינות ללב הלקוחות שלהן ומסוגלות לייצר שיחה בגובה העיניים כזו שמאפשרת פתיחות גמורה בין הקוסמטיקאית לבין המטופל שלה, שכן מדובר כאן בטיפולים שהם בסופו של דבר אינטימיים אפשר לומר, וקוסמטיקאית לא יכולה להרשות לעצמה להיות קרה כלפי הלקוחות שלה, היא חייבת לאפשר לאלו להרגיש עד כמה שאפשר "בבית" וזאת על מנת שאלו לא תתביישנה לממש כל השאיפות הויזואליות שיש לה בנוגע למראה החיצוני שלה, וכך עם הקוסמטיקאית הנכונה, זו שנוח ללקוחה לעבוד איתה ולשאול שאלות ולהציע הצעות וכמובן, לגלות לא מעט גחמות אישיות מאוד אינטימיות, עם קוסמטיקאית שכזו הלקוחה יכולה להגיע לתוצאות טובות עוד יותר.

מעבר להמלצה על טיפולים שונים באמצעות תכשירים שונים, קוסמטיקאיות לא אחת גם מטפלות באוםן אישי בלקוחותיהן, כמו למשל קוסמטיקאיות שעושות גבות כפי שאומר הביטוי, לאלו היום יש שם והן נקראות גבאיות, כך למשל קוסמטיקאיות שמשיתות מגוון רחב של טיפולים בעור הלקוחות שלהן ולא רק בעור, הטיפול יכול להיות מאוד מקיף.

אם לבן אדם שרוצה להצליח יש מאמן אישי והיום אפשר לראות באמת הרבה אנשים שבוחרים לעסוק בתחום זה, אז בהקבלה אפשרית, ניתן לומר כי קוסמטיקאיות הן מאמנות היופי של הלקוחות שלהן ואלו תולות תקוותן ויהבן באותן קוסמטיקאיות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016