banner

יצירת קשר
קוסמטיקאיות

קוסמטיקאיות נותנות שירות לכל מי אשר רוצה לטפח ולשדרג את המראה החיצוני שלה. קוסמטיקאיות יכולות להשית לנו עצה בנוגע לסוג האודם שיטיב בצורה ה

תמי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקאיות

 קוסמטיקאיות נותנות שירות לכל מי אשר רוצה לטפח ולשדרג את המראה החיצוני שלה. קוסמטיקאיות יכולות להשית לנו עצה  בנוגע לסוג האודם שיטיב בצורה הטובה ביותר לעור שלנו ואותן קוסמטיקאיות יכולות גם ממש להמליץ לנו על שיטות טיפול וטיפוח מורכבות יותר, הקרובות יותר לאסטטיקה רפואית יותר מאשר לקוסמטיקה רגילה. במקרים כאלו כמובן שכדאי שאותן קוסמטיקאיות תהיינה בעלות מקצוע אחראיות וכמובן שלא תמלצנה בתחומים שאינן מבינות בהן ואם בכל זאת תעשה כן, אז כמובן שנרצה לוודא שזו שולחת אותנו לגורם רפואי מוסמך שמבין את כל ההשלכות הרפואיות של סוג ושיטת הטיפול.

קוסמטיקאיות הן כאלו נשים אשר מאוד אוהבות לטפח את עצמן ולדאוג למראה שלהם, למעשה, הן כאלו שכל כך בקיאות בתחום זה שהן כבר מספיק בקיאות ומבינות את העניינים בשביל להמליץ לנשים אחרות כיצד ומה כדאי לנסות בשביל לשפר את ההופעה החיצונית שלהן.

קוסמטיקאיות לרוב לא תתעסקנה בכל  הקשור לפריטי לבוש וסטיילינג למרות שאפשר למצוא גם כאלו אשר מרחיבות תחום עיסוקן גם לכיוון זה וכיוון זה או חיבור זה טבעי הוא וקל להבין מדוע.

קוסמטיקאיות פועלות בכל מיני מסגרות ואפשר למצוא אותן בכל סביבה אפשרית, אפשר שנמצא את הקוסמטיקאית שלנו במחלקה של מוצרי טיפוח בסניף הסופר פארם ואפשר שנמצא אותה הקוסמטיקאית עובדת בקליניקה הפרטית שלה במכון היופי הפרטי שלה שם היא פוגשת לקוחותיה הפרטיים. כך גם קוסמטיקאיות אשר עובדות במרפאות שונות שמשרתות לקוחות ומספקות שירותי אסטטיקה רפואית.

לא מעט קוסמטיקאיות יכולות להיות מועסקות על ידי כל מיני חברות הפקות וטלוויזיה ושם אלו תעבודנה בחדרי האיפור ובעצם ישיתו איפור לכל אותם שחקנים טרם עלייתם לבה או טרם כניסתם לתפקיד אותו הם משחקים.  שם הקוסמטיקאית בעיקר תתאים את האיפור של אותו שחקן על מנת שיראה כמה שיותר טוב מול המצלמה. כמובן שלסוג איפור שכזה יש החוקים משלו ולא מעט קוסמטיקאיות שכאלו, או מאפרות עוברות ההכשרה המתאימה והייחודית בשביל לדעת כיצד לאפר שחקנים. חוץ מאיפור של שחקנים ישנו כמובן איפור מקצועי יותר כמו למשל כשרוצים לקחת שחקן צעיר ובאמצעות איפור לנסות להזקין את המראה שלו באמצעות איפור, לרוב לא תהיינה אלו קוסמטיקאיות אלא מאפרות מקצועיות.

קוסמטיקאיות צריכות להיות מסוגלות לאבחן בעיות עור מסוימות ומיד להמליץ על התכשיר הרפואי או הקוסמטי המתאים ביותר לטיפול באותה בעיה אצל אותה לקוחה והכל בהתאם כמובן לסוג העור של אותה לקוחה ועל הקוסמטיקאית לדעת האם טיפול זה יעזור או רק יזיק, שכן לא כל תכשיר קוסמטי מתאים לכל בן אדם וזהו תפקידה של הקוסמטיקאית המתיימרת לתת מרשם שכזה, לדעת שישנה התאמה בין סוג העור  לסוג הטיפול.

אז אומנם עדיין אין מסלול הכשרה מיוחד לקוסמטיקאיות שהמדינה מחייבת להזחיק בתעודה של קוסמטיקאיות כאלו, אבל בבירור אפשר לראות שמדובר בתחום מורכב וסביר שבשנים הקרובות אנו נראה הסמכה מסודרת בסיסית של קוסמטיקאיות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016