banner

יצירת קשר
קוסמטיקאית

תפקידה של קוסמטיקאית חולש על כמה פעולות מאוד מסוימות שחוזרות על עצמן, כמובן שמידי פעם כל קוסמטיקאית מוצאת עצמה מול בעיה חדשה ומפתיעה, כזו ש

יוני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקאית

 תפקידה של קוסמטיקאית חולש על כמה פעולות מאוד מסוימות שחוזרות על עצמן, כמובן שמידי פעם כל קוסמטיקאית מוצאת עצמה מול בעיה חדשה ומפתיעה, כזו שמעולם לא התכוננה אליה ובהתאם, קוסמטיקאית טובה צריכה לגלות תושייה ויצירתיות, והרבה מעוף ומקוריות ולהציע פתרונות גם לבעיות בלתי מוכרות.

קוסמטיקאית מוכרת מוצרי טיפוח ומוצרי איפור ובעצם כל מה שקשור לעולם הקוסמטיקה, אם אלו הם מוצרי טיפוח עור, או מוצרי טיפוח שיער וכן הלאה. קוסמטיקאית היא למעשה מי שמעורה בתחום זה, שהרי הוא תחום של חידושים והמצאות מידי יום ביומו, ואותה קוסמטיקאית היא זו אשר מחברת בין נשים רבות לבין הפתרון לבעיות החזותיות שלהן, אלו הנפתרות באמצעות איפור או באמצעות כל מיני טיפולים קוסמטיים.

מבחינת נשים רבות, קוסמטיקאית היא מעין כוהנת יופי, זו אשר מחזיקה בסודות כמוסים המהווים פתרונות גדולים של בעיות קטנות. קוסמטיקאית היא זו היודעת לערבב חומרים שונים וליצור שיקויים פועלי קסמים על נשים, כאלו המשפרים את המראה החיצוני של אלו, וכולנו יודעים ויודעות כמה חשוב הוא המראה החיצוני של האישה בינה לבין עצמה. מה גם אגב, שבשנים האחרונות., קוסמטיקאית אינה שמרתת רק את המגזר הנשי והרבה גברים מאמצים להם אורחות נשים ומגיעים לביקור קבוע או לא אצל קוסמטיקאית בשביל לקבל עצות יופי.

קוסמטיקאית טובה היא כזו אשר יודעת להביט בפניהן של הלקוחות שלה ומיד יודעת איזו סדרת טיפולים נחוצה לאותה לקוחה על מנת לשפר את המראה שלה באמצעות מוצרי קוסמטיקה השונים.

קוסמטיקאית טובה בימינו היא גם כזו שיודעת לא מעט על בריאות העור ויודעת להבחין בין סוגי עור שונים כמו כן יודעת להתאים מוצרי קוסמטיקה מסוימים בהתאם לחומרים מהם אלו עשויים ולהתאים אותם ללקוחות שלה עם העור המיוחד.

קוסמטיקאית טובה יודעת להדגים את המוצרים שלה על הלקוחות וכך לשבות אותן בקסמי המוצרים השונים ולהגדיל את המכירות. חשוב להבין שקוסמטיקאית טובה היא כזו שמתפרנסת מלקוחות שחוזרים אליה, ולקוחות שממליצים עליה לחברותיהן וכן הלאה, מה שאומר שקוסמטיקאית לעולם לא תוכל להשרות לעצמה למכור מוצר לא מתאים ללקוחה, שכן בתרחיש שכזה אותה קוסמטיקאית רק גורמת לעצמה נזק ומצמצמת לעצמה את מאגר הלקוחות שלה.


קוסמטיקאית טובה צריכה להיות תמיד מעודכנת בעולם הקוסמטיקה על כל מוצרי הקוסמטיקה ומוצרי הטיפוח השונים. קוסמטיקאית טובה של ימינו היא כזו שיושבת המון על האינטרנט ומתעדכנת בכל הקשר לעולם אסתטיקה רפואית ויודעת תמיד להתחדש ולחדש ללקוחות שלה ובעצם לתת להן את השירות הכי טוב שיכול להיות.

אם בעבר קוסמטיקאית ביצעה תפקיד די מצומצם של אשת מכירות הרי שהיום אותה קוסמטיקאית צריכה לדעת הרבה יותר מזה ובעצם לתת ללקוחה שלה מענה שלם, משלב השיחות ועד לשלב העבודה עם מוצרי קוסמטיקה ותכשירי טיפוח שונים. לא לחינם נשים נהגות לומר שקוסמטיקאית טובה אין להחליף לעולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016