banner

יצירת קשר
קוסמטיקאית

בתחילת דרכה הייתה קוסמטיקאית כזו שמוכר מוצרי איפור וטיפוח וכל יתר מוצרי טיפוח השיער. קוסמטיקאית היתה כמו מעין המלצה טובה לתכשירי טיפוח ולא

יעל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקאית

 בתחילת דרכה הייתה קוסמטיקאית כזו שמוכר מוצרי איפור וטיפוח וכל יתר מוצרי טיפוח השיער. קוסמטיקאית היתה כמו מעין המלצה טובה לתכשירי טיפוח ולא יותר מדיי מעבר לזה. ואותה קוסמטיקאית היא שלימדה נשים רבות כיצד לשמור על העור שלהן, על מראה מטופח של שיער וכן איזה מוצרי איפור כדאי לקנות. אותה קוסמטיקאית היתה הפתח של אותם נשים לעולם הקוסמטיקה, אי אז בימים בהם התקשורת לא היתה מפותחת כפי שהינה היום.

היום תפקידה של קוסמטיקאית הוא שונה והרבה יותר מרוכב. אלו אינם עוד נשות מכירות ותו לא. אלו מאיישות את עמדות מחלקות הקוסמטיקה בחנויות השונות והן הרבה יותר מאשר נשות מכירה. קוסמטיקאית היום היא זו שמבינה כבר סוגי עור ויודעת מהו סוג האיפור המתאים ביותר, קוסמטיקאית בימינו יודעת להתאים צבעים אחד לשני, קוסמטיקאית היום יודעת לקרוא את הפנים של הלקוחות שלה ויודעת בהחלט איזו עצה טובה לתת ולמי. מה גם שקוסמטיקאיות היום מבצעות הרבה טיפולים מעשיים כמו מניקור פדיקור, וסידורי גבות וכן הלאה.

קוסמטיקאית היום גם מציע הרבה יותר אפשרויות ללקוחות שלה והיא יודעת לבצע הדגמות של ממש. קוסמטיקאית היום יכולה לבצע איפור ללקוחה שלה ולהראות לה בדיוק על מה היא מדברת ולמה אותו מוצר איפור הוא כל כך מושלם. זה יכול להיות סתם אודם או איפור עיניים, ולעיתים קוסמטיקאית מרשה לעצמה לעשות ממש טיפול פנים שלם, ואיפור מלא ללקוחה שלה וזאת בשביל להדגים לה כוחו של איפור לשיפור המראה החיצוני.

קוסמטיקאית טובה היא כזו שיש לה הרבה יכולות תקשורת טובה עם הלקוחות שלה שהרי בסופו של דבר במערכת יחסים די אינטימית בין לקוחה שמספרת לקוסמטיקאית שלה את כל אשר מציד לה ומפריע לה במראה חיצוני שלה. אלו השניים, קוסמטיקאית ולקוחה חייבות להיות מסוגלות לתקשר בשיח פתוח כנה וגלוי, אזי שקוסמטיקאית טובה היא כזו שיודעת לשבור את הקרח עם הלקוחות שלה בתוך רגעים מספר.

כמו שאל החדר כושר אנו מגיעים ומפתחים מערכת יחסים מסוימת עם מדריך הכושר שלנו, גם כאן, קוסמטיקאית חייבת להיות אומנם נותנת שירות מקצועית, אבל גם חברה קרובה לה אפשר לגלות סוד ועליה אפשר לסמוך ועל עצותיה.

חשוב לזכור שקוסמטיקאית כמו ערוך דין, יודעת להציע ללקוחה שלה את כל מה אשר מוכר לה וידוע מעולמה. כלומר, להציע ללקוחה שלה את הטיפולים בהן היא, קוסמטיקאית, שולטת.

על כן חשוב לשים לב בכל פעם שאנו שואלים את אותה קוסמטיקאית שאלה חשוב לשים לב שהיא עונה באופן אובייקטיבי ולא בהתאם לטיפולים בהם היא שולטת ומתמחה. באופן כזה אנו עלולים לבצע טיפולים מיותרים וכל זאת רק בגלל שאותה קוסמטיקאית יודעת לבצע ולהציע רק אלו הטיפולים, שלנו בסופו של דבר לא מן ההכרח שיעשו טוב. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016