banner

יצירת קשר
טיפולי פנים- שגרת טיפוח

כיום, האידיאל הוא עור צעיר, בריא ומלא חיוניות. אך מה לעשות שהעור הוא איבר חיצוני שסובל מתחלואות רבות. אם בגלל גנטיקה, אם בגלל מזג האוויר וא


יונאי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפולי פנים

 כיום, האידיאל הוא עור צעיר, בריא ומלא חיוניות. אך מה לעשות שהעור הוא איבר חיצוני שסובל מתחלואות רבות. אם בגלל גנטיקה, אם בגלל מזג האוויר ואם בגלל מצב נפשי. התחלואות כוללות אקנה, פיגמנטציה, קמטים, עור עייף, עור יבש ועוד. לכן נשים רבות פונות לטיפולי פנים. את טיפולי הפנים ניתן לבצע אך ורק אצל קוסמטיקאית מקצועית. למרות שכיום יש בשוק אין ספור מוצרים לטיפוח העור, אך הם לא מהווים תחליף לטיפול עור מקצועי.

 

טיפולי פנים כוללים ניקוי, הזנה של העור וטיפול בפגמים אסתטיים.למיניהם. בבואך למכון קוסמטיקה הקוסמטיקאית תערוך אבחון ראשוני של מצב בריאותך וכן הרגלי התזונה. בנוסף, הקוסמטיקאית תתשאל לגבי סיגריות או אלכוהול כדי לדעת מה הגוף צורך. התשאול נערך כדי להתאים את הטיפול הנכון ביותר עבורך. טיפול פנים מקצועי חייב להתייחס למכלול הכולל בריאות, תזונה והרגלי צריכה.

 

לאחר התשאול הקוסמטיקאית תבחן את עורך ותראה מהם הבעיות שמהם סובל עורך, במידה ויש אקנה, הקוסמטיקאית תערוך ניקוי וטיפול כנגד אקנה. במידה והינך וסבלת מפיגמנטציה הקוסמטיקאית תערוך טיפול הבהרה מיוחד לעור. לבעלות עור יבש הטיפול יסוו בעיקר סביב ליחוח העור. אך חשוב לציין שכל טיפול פנים מתחיל עם ניקוי יסודי של העור, עור נקי הוא עור שנראה מעומם ואינו משדר חיוניות. הקוסמטיקאית תנקה את עורך הן ע"י פילינג לניקוי עמוק והן ע"י הוצאת קומדונים[שחוריםן] מהעור. לאחר מכן היא תבצע את הטיפול המתאים ביותר עבורך.

 

טיפולי הפנים כוללים כיום גם אין ספור פילינגים לחידוש תאי העור או טיפולי ספא המשלבים פינוק לפנים. אפשר לבצע פילינג קל מוחמרים טבעיים כדי לרענן את מראה העור. נשים רבות בוחרות באופציה של פילינג כדי לרענן את העור. לפילינגים למעשה יש מס'' דרגות: קל, בינוני ועמוק. למעשה, מידת הקילוף של העור היא הפרמטר המשתנה. פילינג עמוק נעשה כשיש בעיות עור אקוטיות כמו פיגמנטציה או קמטים.

 

פילינג עמוק ניתן לבצע רק אצל פלסטיקאי מומחה. לקוסמטיקאיות יש הגבלה בשימוש בחומרי חומצה למיניהן. רוב הקוסמטיקאיות כיום עובדות בשיתוף פעולה עם פלסטיקאים מורשים. במידה ויש בעיה אקוטית הקוסמטיקאית תפנה את הלקוחה לטיפול מקצועי אצל רופא פלסטיקאי.

 

כך כאו כך, טיפולי פנים דורשים סבלנות והתמדה. מומלץ ללכת לקוסמטיקאית פעם בחודש לצורך ניקוי של העור והזנתו. בנוסף, נשים רבות כאשר הו פונות לטיפולי פנים הן מצפות שהתוצאות תהיה מיידיות ולעיתים הטיפול הוא הדרגתי וצריך הרבה סבלנות כדי לראות את התוצאות לאורך זמן. לאחר סיום טיפול הפנים, הקוסמטיקאית תמליץ על מוצרים לטיפול בבית. המוצרים מותאמים לסוג עורך ולבעיה הספציפית של העור. ניתן לרכוש את המוצרים מהקוסמטיקאית או לבחור לקנות בסופרים למיניהן מוצרי טיפוח לעור. חשוב לאמץ את שגרת הטיפוח היומי כדי להבטיח תוצאות מלאות. שגרת הטיפוח תכיל ניקוי העור וליחוח העור. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016