banner

יצירת קשר
טיפולי פנים

האם באמת יש לנו צורך לגשת ולקבל טיפולי פנים מקצועיים בשביל להגיע לגוון עור מושלם ולעור בריא? האם במקום אותם טיפולי פנים שעולים לא מעט כסף א

מתי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפולי פנים

 האם באמת יש לנו צורך לגשת ולקבל טיפולי פנים מקצועיים בשביל להגיע לגוון עור מושלם ולעור בריא? האם במקום אותם טיפולי פנים שעולים לא מעט כסף אין אנו יכולות פשוט להסתפק בטיפול של קרם הלחות וקרם ניקוי פנים, וגם אם אין די באלו, במשך כל כמה זמן מומלץ לבצע טיפולי פנים?

אז באמת השאלה הראשונה צריכה להיות מדוע עלינו לבצע בכלל טיפולי פנים. מה כבר טוב יוצא  מאותם טיפולי פנים, מה טוב יוצא מהפה שאי אפשר להשיג באמצעות קרם ניקוי וקרם לחות, וגם אז, מה כבר יוצא לנו מאותם טיפולי פנים. 
התשובה תלויה במידה רבה במקום בו מתבצעים טיפולי פנים והקוסמטיקאית המבצעת של אותם טיפולי פנים. 
בכל אופן, טיפולי פנים יכולים להרחיק ביעלות קמטים, לטפל ביעילות בכתמי שמש, בעור רפוי ולשפר את הצבע והגוון של העור, וגם לתקן נימים פגועים.


אז באמת כל אחת מאיתנו כנראה יכולה למצוא תועלת רבה בטיפולי פנים שונים ואכן לא מעט מאיתנו פוקדות את מכוני היופי השונים המעניקים טיפולי פנים. חלקנו עושות טיפולי פנים במכוני הספא וחלקנו מגיעות לקוסמטיקאית הפרטית שלנו בשביל לבצע את טיפולי פנים שלה. כל אחת מאיתנו תמצא תועלת רבה בטיפולי פנים והכול בהתאם לצרכים של כל אחת ואחת מאיתנו. כמובן שאופי טיפולי פנים צריך להשתנות בהתאם למצב העור ובהתאם לאופי העור, כלומר סוג העור.

מי מאיתנו שמעדיפה את טיפולי פנים שלה באמצעות מרכיבים טבעיים בלבד כמו הלימון והמלפפון ומי מאיתנו שמעדיפה לעשות זאת באמצעות מכון האסתטיקה שלה תוך כדי שימוש בכל מני כימיקלים. החשוב הוא להיות אחראיים עם החומרים שבהם אנו עושים שימוש שכן בטיפולי פנים אנו יכולות להזיק לנו בצורה חמורה אם עובדים עם חומרים שאינם מתאימים לעור שלנו, על כן גם חשוב מאוד לשעת שמי שמבצע את אותם טיפולי פנים  הוא אדם שיודע גם להבחין ולאבחן סוגי עור ויודע להתאים את סוגי החומרים שבהם עושים שימוש לעור של הפציינט שלו. כל מטפלת אחרת המעניקה טיפולי פנים היא בבחינת סכנה גדולה ואותם טיפולי פנים אשר היו אמורים לעשות לנו טוב ולעור שלנו טוב, עלולים חלילה להיגמר בתוצאות מאוד לא חיוביות, חלקן אף בלתי הפיכות. על כן חשוב מאוד להקפיד בבחירת המכון בו אנו מבצעים טיפולי פנים וחשוב מאוד לדעת שמי שעושה לנו את טיפולי פנים הוא אחד כזה אשר יודע להתאים לנו, לעור שלנו, את החומרים הטובים ביותר לעבודה בעת טיפולי פנים.

אז בפעם הבאה שאנו שוקלות לבצע טיפולי פנים חשוב שנדע לשאול את עצמנו השאלות הנכונות וחשוב שנדע לדרוש מול המכון בו אנו מתכוונות לבצע טיפולי פנים את כל הדרישות המשמעותיות, החשובות, אלו שיאפשרו לנו לשכב עם המלפפונים על העיניים בצורה רגועה ובלב בוטח. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016