banner

יצירת קשר
בניית ציפורניים

אין ספק בנוגע לזאת, בניית ציפורניים מקצועית עולה לא מעט כסף ולמעשה, אין באמת הרבה הצדקה למחיר שאנו מוכנות לשם עבור בניית ציפורניים, למעשה,

צחי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בניית ציפורניים

 אין ספק בנוגע לזאת, בניית ציפורניים מקצועית עולה לא מעט כסף ולמעשה, אין באמת הרבה הצדקה למחיר שאנו מוכנות לשם עבור בניית ציפורניים, למעשה, כשאנו משלמות על בניית ציפורניים אנו בעיקר משלמות על כל הפינוק שמסביב. אבל הלכה למעשה, זה מאוד קשה לנו לקבוע תמיד תור בזמן ולהגיע למכון היופי או לקוסמטיקאית שלנו וכל זאת בשביל בניית ציפורניים.

אבל למעשה, אם נלמד לבצע בניית ציפורניים בעצמנו, נוכל לעשות זאת בסביבת הבית הנוחה שלנו, מבלי להזדקק להגיע למכון היופי וכמובן, לחסוך לא מעט כסף שאנו מבזבזות על בניית ציפורניים.

אז בשביל ליישם בניית ציפורניים בביתנו הפרטי כל שעלינו לעשות הוא את השלבים הבאים, אלו ידריכו אותנו כיצד לבצע בניית ציפורניים בבית שלנו:

תחילת בניית ציפורניים בניקיון הציפורניים. ראשית עלינו להסיר את הלכה שעל הציפורניים שלנו באמצעות נוזל הסרה ומגבת קטנה. חשוב שננגב את הלקה באמצעות מגבת או נייר סופג כלשהו, כזה שלא ישאיר אחריו סיבים על הציפורניים שלנו. ועדיף שהחומר שאיתו נסיר את הלכה מהציפורניים שלנו עת נעסוק בבניית ציפורניים לא יהיה כזה שמבוסס אצטון, שכן לאצטון יש נטייה לייבש את הציפורן.

עת נעסוק בבניית ציפורניים ודאי נשתמש בפצירה. הכי טוב לעבוד עם הפצירה כשהציפורניים שלנו יבשות, כך יהיה לנו קל יותר להשיג את הצורה הרצויה של הציפורניים שלנו.

בשביל שתהיה קלה לנו פעולת בניית ציפורניים ייטב לנו אם נרכך את הציפורניים שלנו ואת העור המת שמסביב לציפורניים שלנו. נוכל לעשות כן באמצעות קערת מים חמים עם שמן זית או קרם גוף ובתוכה להניח את הידיים שלנו למשך כעשר דקות.

לאחר מכן יש לייבש את הידיים שלנו ולמרוח אותם בקרם . עכשיו אנו יכולות לנקות את העור המת שמסביב לציפורניים ונעשה זאת בקלות יתירה לאחר שהטבלנו את הידיים שלנו במים החמים עם השמן. לאחר שניקינו מסביב לציפורניים שלנו את העור המת שהיה נוכל לחבוש את הציפורניים שלנו בכותנה.

עכשיו יש לעסות את העור המת עם המטלית שלנו בתנועות מעגליות, כך נוכל לדאוג שיהיה לנו קל לעסוק בניית ציפורניים. חשוב לזכור שאין לגזור את העור המת שמסביב לציפורנים בצורה מוגזמת, עור זה אחראי במידה רבה להרחיק כל מיני זיהומים מתחת לעור שלנו שיכולים לגרות את העור שלנו בצורה בלתי נעימה.

כך אנו יכולים להכין את הציפורניים שלנו לטיפול המושלם של בניית ציפורניים וכל זאת מבלי להגיע אל מכוני היופי השונים, אלו שגובים מאיתנו לא מעט כסף יקר וזמן אפילו, בעבור בניית ציפורניים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016