banner

יצירת קשר
מאמר בנושא גבות

מי אמר שבשביל להתהלך ברחוב עם גבות יפות את צריכה לקבוע תור, מידי שבוע, לקוסמטיקאית השכונתית, לשלם כל פעם לפחות 30 שקלים ועוד להמתין בתור (

מתי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית גבות

  מי אמר שבשביל להתהלך ברחוב עם גבות יפות את צריכה לקבוע תור, מידי שבוע, לקוסמטיקאית השכונתית, לשלם כל פעם לפחות 30 שקלים ועוד להמתין בתור (ארוך)?!
סידור גבות זה לא תורה מסיני. במאמר זה את תלמדי בדיוק איך להתמודד עם סידור ותחזוקת גבות בעצמך ללא תלות וללאהוצאות מיותרות.
ההוצאות היחידות מסתכמות בפינצטה סטנדרטית ומראה טובה (רצוי מראת איפור מקצועית כדי שתוכלי לראות בבירור).
אם מעולם לא סידרת גבות ויש לך גבות עבות במיוחד, במקרה הזה רצוי שתפני לקוסמטיקאית, או מישהי אשר מתמחה בעיצוב גבות בכדי שתסדר אותן ותעניק להן "קו" ומשם - המאמר הזה נהיה רלוונטי.
סידור גבות מתחיל בהבנה מעמיקה של תוי הפנים וכמובן, בהבנה שלך את הגבות שלך (בכדי להבין מה את יכולה לעשות איתן ומהן המגבלויות שלך). גבות נועדו להוסיף לנו חן ואמנם יש כל מיני מודות (טרנדים) בתחום של סידור גבות (גבות עבות, גבות דקות, גבות קהות, גבות ישרות, גבות משולשות ועוד), גבות אמורות בראש ובראשונה לשוות לך מראה יפה יותר. לצורך כך, את צריכה להבין את מבנה הפנים שלך ולבחור מה מתאים לך. לדוגמא: לנשים עם פנים עגולות מומלץ ללכת את סוג של גבות ישרות יחסית עם טיפה זווית כלפי מעלה (כדי לשבור מעט את הצורה העגולה אבל מבלי ליצור קונטרס). לנשים עם פנים צרות וארוכות מומלץלבחור במראה גבות דקות בכדי שהגבות לא תבלוטנה מידי. נשים עם גבות כהות צריכות גם הן להזהר פן הגבות תבלוטנה מידי ולכן יש לשאוף למראה דק יותר וזאת לעומת נשים בהירות אשר להן מומלץ לשמור עד כמה שניתן על גבות עבות בכדי לתת דגש לגבות.
כיום, כמעט כל אישה צובעת את שיער ראשה(לבולנדיניף פלטינה, שחור, חציל או אפילו ג''ינג''י). מיותר לציין כי חשוב להתאים את צבע שיער הראש למבנה הפנים ולגווני העור אבל לצורך הדיון שלנו, מה שחשוב הוא לצבוע גם את הגבות בכדי שלא יהיה פער גדול בין צבע הגבות לצבע השיער. ההתאמה בין צבע השיער לצבע הגבות יעניק לך מראה הרמוני וטבעי יותר.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016