banner

יצירת קשר
שרטוט קווי מתאר

וחשוב לעצב אותן כהלכה. למעשה, הגבות יוצרות את הבעת הפנים, במידה והגבה שלך חדה מדי וגבוהה מדי את עלולה לשדר מראה כועס ולא ענייני. לכן י

מתי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית גבות

 וחשוב לעצב אותן כהלכה. למעשה, הגבות  יוצרות את הבעת הפנים, במידה והגבה שלך חדה מדי וגבוהה מדי את עלולה לשדר מראה כועס ולא ענייני.

 

לכן יש חשיבות רבה לעיצוב הגבות. יש נשים שעושות זאת לבדן אך רוב הנשים פונות למעצבת גבות כדי שתעשה עבורם את המלאכה. באופן עצמאי קשה מאוד לעצב את הגבה כהלכה, משום שאנו מתקשות לראות את האיזון בין גבה לגבה, לכן צריך עין "נוספת" כדי ליצור את האיזון הנדרש. בנוסף, את עלולה ליצור נזק לגבה הן ע"י מריטה בלתי פוסקת של הגבה שיכולה לגרום לאי צמיחת השיער, כמו כן הסרת שיער מהגבה ויצירת חור בגבה. לכן ההמלצה היא להפקיד את גבותיכן בידי מישהי מקצועית ומהימנה.

 

בשוק יש היצע נרחב של מעצבות גבות. לרוב נשים בוחרות בקוסמטיקאית שלהן או לחילופין מישהי שמתמחה אך ורק בעיצוב גבות. השיטות הקיימות בשוק מתחלקות לשלושה: פינצטה, חוט ושעווה. נשים רבות גם סובלות מגבות דלילות, במקרה זה ניתן לבחור במס'' אופציות למילוי: הן ע"י איפור קבוע והן ע"י צביעת הגבות. המילוי הוא פתרון ל3 שנים ואילו צביעת גבות הן רק למשך שבועיים בלבד.

 

כמובן שניתן גם לאפר את הגבה בעזרת עיפרון גבות מיוחד או בעזרת צללית בעלת גוון דומה. אך עם ברצונך פתרון קבוע יותר ההמלצה היא לפנות לאיפור קבוע כדי למלא את הגבה.

 

למעשה, הסוד בעיצוב גבות הוא התאמה למסגרת הפנים. במידה ויש לך פנים ארוכות וצרות גבות עגולות יכולת לתת מראה יותר רך ועגול. פרמטר חשוב בוא גם מבנה האישיות, גבות דומיננטיות מעידות על מישהי עם עוצמה, גבות יותר רכות מתאימות למישהי יותר עדינה וכך הלאה.

 

במידה ובחרת לעצב את הגבות לבד אז יש לנו מס'' טיפים עבורך, בכל מקרה לא יזיק לדעת.

גבות אמורות להתחיל עם קו העין, כדי לסמן זאת הניחי עפרון בקצה האף, במידה ויש שערות מיותרות לכיוון של הקו המחבר של הגבה יש להסיר את השערות המיותרות. זכרי גבות קרובות מדי יוצרות מראה לא נכון אך חשוב גם לא להרחיק את הגבות יותר מדי. הקו הנכון הוא בתחילת העין.

 

בנוסף, נהוג לגזור את הגבה כדי ליצור מראה מסודר, כדי לעשות זאת רצוי לסרק את הגבה כלפי מעלה ואז בעדינות לגזור את המיותר.

  

מרכז הגבה צריך להיות במרחק של 2\3 מתחילת הגבה. חשוב ליצור מרכז גבה ולא ליצור מראה שטוח של הגבות, במידה והגבות שטוחות נוצרת הבעה אדישה. ההמלצה היא גם לא ליצור מראה של גבה קצרה מדי, הגבה הרי אמורה לתחום את קוו העין וגבה קצרה יוצרת הבעה קצת מעופפת ולא עניינית.לחילופין, אם הגבה שלך ארוכה מדי היא עלולה ליצור מראה נופל ועייף. לכן חשוב ליצור את האיזון הנדרש בהתאם למבנה העין ולמבנה הפנים.

ולסיום חשוב לנקות ולעצב גבות פעם בחודש, מריטה אינטנסיבית מדי יכולה לגרום למראה דל ומלאכותי.
במידה והתהליך המריטה כואב  מומלץ לעצב את הגבות לארח האמבטיה כשיש אדים שמלחחים את העור, כך מלאכת המריטה תהיה פחות כואבת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016