banner

יצירת קשר
יופי

י

צחי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית יופי

 

יופי הוא ללא ספק מושג די גמיש, כפי שאומר הביטוי "היופי הוא בעיני המתבונן" וכשאנו מדברים על יופי אז אפשר שמיד מתקשרת דעתנו לכל מושאי היופי הנערצים מן התקשורת ועולם האופנה והסרטים וכן הלאה. היופי החיצוני. היופי של הפנים שלנו, היופי של הגוף שלנו וכל מה שנחשב ליפה בעיניי אחרים.

אבל מה עם יופי פנימי, האם זהו באמת מושג שחוק ו"רוחניקי" שקיבל כניסה לעולמנו עם הטרנד האחרון של הורחניות או שיופי פנימי הוא אכן דבר בר קיימא של ממש, כלומר, משהו שאכן יש לו השלכות והשפעות והטבות שבאות עימו שהן אפילו, כפי שיטענו אלו הדוגלים ביופי פנימי, יותר טובות ומשמעותיות מיופי חיצוני, שממילא הולך ונעלם עם הזמן.

הבל החן ושקר היופי. המשפט הזה למשל בהחלט מתייחס ליופי החיצוני ומדבר עליו כי כולו שקרני. כי באמת מה נשאר לנו מן היופי שמעורר בנו תאוות עיניים ובשר, מה נשאר לנו ממנו אחרי שמימשנו תאוות העיניים והבשר? ברוב המקרים וכך מדווחים רוב האנשים היופי הזה לא מחזיק מעמד לזמן רב ובמהרה הוא הופך לדבר של מה בכך. דבר מובן מאליו. אין מה לעשות הזמן שוחק את הכול וכל דבר שיפה בעינינו היום יכול מהר מאוד לאבד את המשמעות ואת ההערכה שלנו.

האם הערכה זו מתייחסת גם לאותו יופי פנימי, או שמא חלק מן ההגדרות של יופי פנימי קובעות כי יופי פנימי הוא כזה שמתחדש עם הזמן, ומשנה צורה, ומתאים עצמו לסיטואציה ואינו תלוי סיטואציה בעצמו, כלומר, כזה שלא נעלם בגלל קמטים או בגלל עפעפיים רפויות, יופי אמיתי שלא פונה ליצרים היותר נמוכים שלנו נאמר, יופי שמשדר החוצה עוצמות לסובבים אותנו, שמשפיע יופי על הסובבים אותנו, שגורם להם ולנו לאהוב אחד את השני אהבה שאינה תלויה במראה חיצוני, אהבה אמיתית שכולה נתינה והענקה הדדית. זהו יופי פנימי. ואנשים בעלי יופי פנימי ממילא יודעים לסדר להם את סדרי העדיפויות הנכונות ויודעים לבזבז זמן רק על דברים חשובים ובלבד, ויודעים לבזבז זמן רק עם אנשים חשובים שיקרים להם ולחייהם. כאלו שגורמים להם לחייך, וכאלו שהם גורמים להם להיות מחויכים.

אנחנו משקיעות אין סוף מאמצים בשביל לשפר את יופי החיצוני שלנו. מה אנו לא עושות. צובעות את העור של הפנים שלנו בשביל יופי. מנתחות את החזה שלנו בשביל יופי. תולשות שיערות וממלאות הגבות שלנו בחומרים רעילים, מה אנו לא עושות בשביל יופי שלנו, הכול אנו עושות, ומי כמונו לדעת שהדרך תמיד בלתי נגמרת והיא אף פעם לא מספקת.

נסי פעם אחת לחשוב מהו יופי פנימי, נסי לפעול בצורה כזו שתקרב אותך אל יופי פנימי, מיד תגלי שהפידבק שמגיע הוא אדיר, אדיר כגדול עולמות שלמים וחדשים אשר יפתחו בפנייך. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016